به گزارش پرسون از مرکزی، شهرام حیدریان سامانی، مدیر کل دفتر اقتصاد و تعرفه و نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور گفت: رفع مشکلات مشترکین در استان ها از اهداف مهم برگزاری میز ارتباطات مردمی است.
وی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی و در مکان برگزاری میز ارتباطات مردمی، افزود: برقراری ارتباط در راستای شناسایی مشکلات ارباب رجوعان در بخش تعرفه و رصد نقاط ضعف سیستم در استان مرکزی از جمله اهدافی است که در برگزاری میز ارتباطات به دنبال تحقق آن هستیم.
حیدریان سامانی اظهار کرد: شناسایی و رصد مشکلات مشترکین و رفع این مسائل در چهارچوب قانون از اولویت های شرکت آب و فاضلاب کشور در راستای ارائه خدمات بهینه به مشترکین است.