مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب اراک در سفر ریاست جمهوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک از برنامه هایی است که در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی توسط شرکت آب و فاضلاب استان برگزار خواهد شد.

تصویر بازدید از تصفیه خانه فاضلاب اراک در سفر ریاست جمهوری

به گزارش پرسون از مرکزی، یوسف عرفانی نسب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک از برنامه هایی است که در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی توسط شرکت آب و فاضلاب استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه جز پروژه هایی است که طی سال جاری با مصوبه ای که فردا در جلسه ریاست جمهوری تصویب خواهد شد، طی دهه فجر فاز سوم آن مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم محقق شود.

وی با اشاره به مشکلات فاضلاب در شهر کمیجان بیان کرد: مطالعات فاز اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کمیجان تکمیل شده و تمام کاربرگ های تصویب ماده ۲۳ آن برای اخذ مجوز ماده ۲۳ به سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور ارسال شده است.

عرفانی نسب ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان زیر ۲۵ هزار نفر بود مجوزی داده شد که برای تامین اعتبار این پروژه از سازمان برنامه ریزی استان مرکزی اخذ مجوز شود؛ لذا امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم مجوز شروع به کار این پروژه را نیز را اخذ کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه هدف از برگزاری میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی را رسیدگی به مشکلات مردم دانست که با دو اولویت حوزه مشترکین و مشکلات کمبود آب در تابستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: در استان مرکزی حدود ۵۰۰ هزار مشترک وجود دارد که ممکن است مردم با موضوعاتی مواجه باشند که به عنوان مشکل با ما مطرح نکرده باشند، هر چند اگر کسی برای رفع مشکل به شرکت مراجعه کرده باشد در حد توان و در چهارچوب قانون مشکلات وی رفع شده است؛ لذا برقراری میز ارتباطات مردمی می تواند در راستای رفع این مشکلات بسیار تاثیرگذار باشد.

406811