تکلیف نماینده خبرگزاری‌های استان مرکزی برای سوال از رییس جمهور مشخص شد؛

خبرگزاری فارس در قرعه کشی انتخاب شد

مراسم قرعه کشی انتخاب خبرنگار منتخب جهت سوال اختصاصی از رییس جمهور با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل روابط عمومی استانداری، تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات استان به عنوان ناظر و با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های استان، پایگاه های خبری و نمایندگان روزنامه ها و نماینده تیم برگزاری مراسم در اراک برگزار شد.
تصویر خبرگزاری فارس در قرعه کشی انتخاب شد

به گزارش پرسون از مرکزی ، مراسم قرعه کشی انتخاب خبرنگار منتخب جهت سوال اختصاصی از رییس جمهور با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل روابط عمومی استانداری، تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات استان به عنوان ناظر و با حضور نمایندگان خبرگزاری‌های استان، پایگاه های خبری و نمایندگان روزنامه ها و نماینده تیم برگزاری مراسم در اراک برگزار شد.
این قرعه کشی طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و مطابق با دستور‌العمل نهاد ریاست جمهوری و با حضور خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری انجام شد.

بر اساس این گزارش و طبق قرعه کشی انجام شده خبرگزاری فارس به عنوان خبرگزاری سوال کننده از رییس جمهور انتخاب شد.

گفتنی است در تمام سفرهای استان قرعه کشی بین خبرگزاری ها برگزار شده است که در استان مرکزی با هماهنگی نام روزنامه ها و پایگاه های خبری نیز به لیست جهت قرعه کشی اضافه شده است.

لازم به ذکر است، رییس جمهور آیت‌الله رییسی فردا مورخ۳۱/۴/۱۴۰۱ در ورزشگاه ۵ مرداد اراک ساعت ۱۶:۰۰با مردم سخن می گوید و پس از آن در جلسه مطبوعاتی با اصحاب رسانه به سوال نماینده رسانه‌های استان مرکزی پاسخ می‌دهد.

406792

مطالب مرتبط