مشکلات و یادگاری‌های دولت گذشته کار رئیسی را دشوار کرده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس‌‌جمهور سابق به بهانه کرونا از پشت شیشه خدمت می‌کرد، اما رئیسی و مدیران‌اش در کف میدان حضور دارند. ضمن این که وزرا هر دوشنبه نیز در جلسات نمایندگان شرکت می‌کنند.
تصویر مشکلات و یادگاری‌های دولت گذشته کار رئیسی را دشوار کرده است

احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت سیزدهم به خبرنگار پرسون، گفت: رئیس جمهور دغدغه‌مند است و با حضور میدانی و واکنش سریع به حوادث کشور این موضوع را اثبات کرده است. اما متأسفانه در خصوص برنامه ریزی و تسریع در استقرار دولت متأسفانه عملکرد خوبی وجود ندارد، وزیر آموزش و پرورش تا به امروز انتخاب نشده است و یا استانداران به طور کامل مستقر نشده‌اند و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

فلاحی تصریح کرد: ناگفته نماند که دولت جدید با مشکلاتی که دولت سابق به یادگار گذاشته است، از جمله بحث جارو کردن بیت‌المال و ایجاد بدهی 450 هزار میلیاردی مواجه است. همین موضوع کار را برای دولت سخت کرده است. اما در مجموع عملکرد دولت قابل تائید و رو به بهبود است.

وی افزود: حضور میدانی رئیس‌جمهور کنار مردم نقطه قوت دولت است. شاهد تلاش شبانه روزی وزرا هستیم. رئیس جمهور سابق به بهانه کرونا از پشت شیشه خدمت می‌کرد، اما رئیسی و مدیران‌اش در کف میدان حضور دارند. ضمن این که وزرا هر دوشنبه نیز در جلسات نمایندگان شرکت می‌کنند.

این نماینده مجلس در پایان به انتقاد از عدم تعیین تکلیف و معرفی وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت پرداخت و اعلام کرد که دلیل این تأخیر را نمی‌داند.

369860