رئیسی سایه پدرخوانده ها را از سر استان کم کند

وحیدی با انتقاد از تاخیر در تعیین استاندار خراسان شمالی گفت: برخی پدرخوانده های پایتخت نشین گزینه هایی را برای استانداری معرفی می کنند که در حد فرمانداری هم نیستند و آیت الله رییسی باید اجازه ورود به این افراد را ندهد.
تصویر رئیسی سایه پدرخوانده ها را از سر استان کم کند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد وحیدی عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با اشاره به جلسه اخیر ۵۰ نماینده مجلس با وزیر کشور اذعان داشت: از سردار وحید خواستم برای تسریع در انتصاب استاندار بومی خراسان شمالی اهتمام بیشتری را لحاظ کند.

دکتر محمد وحیدی گفت: نظر نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس خبرگان استان، نهادهای انقلابی، مجمع نمایندگان و ستادهای مردمی رئیس جمهور بر انتصاب استاندار بومی توانمند دلالت دارد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی اظهارداشت: ۱۸ سال از زمان تاسیس استان می گذرد و دولت باید سایه مدیران پروازی و رزومه ساز را از سر استان کم کند.

وی با بیان اینکه ابراهیم رییسی بیشترین رای را به نسبت مشارکت و جمعیت از استان خراسان شمالی اخذ کرده افزود: این حق مردم ما نیست که در شاخص های فلاکت و تورم رتبه های بالای کشور را داشته باشیم و با این وجود کرسی استانداری را به فردی غیرتوانمند و بدون تسلط بر استان تعلق دهیم.

نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس بیان داشت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و استاندار بعدی بایستی فردی توانمند و با توان برنامه ریزی اقتصادی و انقلابی باشد و اینکه از چه جنسی است و از کدام ارگان و نهاد می آید مهم نیست.

وحیدی افزود: در دولت اول روحانی با اینکه وی رای بالایی در خراسان شمالی نداشت اما از گزینه بومی برای تصدی استانداری استفاده نمود و اکنون به طرق اولی استاندار خراسان شمالی باید از بین گزینه های بومی و توانمند استان منصوب شود.

370127