محمود صفری، گزینه مناسب برای شهرداری اردبیل

محمود صفری از مدیران باتجربه ، متعهد و متخصص در حوزه مدیریت شهری از گزینه های اصلی و نهایی برای عهده داری مسولیت شهرداری اردبیل است.
تصویر محمود صفری، گزینه مناسب برای شهرداری اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، در حالی که شورای ششم از ۱۷مرداد فعالیت خود را آغاز کرده رایزنی ها برای انتخاب شهردار اردبیل آغاز شده و اعضای یازده نفری شورای اسلامی شهر اردبیل در تکاپو برای انتخاب شهرداری توانمند و با کفایت برای شهر اردبیل هستند تا شهر را از اوضاع فلاکت بارکنونی نجات دهند.

هر اغلب گزینه مطرح شده دارای سوابق اجرایی در حد و شان اردبیل را ندارند و شهردار فعلی نیز هیچ نوآوری و خلاقیت مدیریتی ندارد اما از بین گزینه ها نام محمود صفری کفه ترازوی مدیریت شایسته و متعهدانه را به نفع او سنگین تر می کند تا با اجماع اعضای شورای ششم صفری سکاندار این مسولیت خطیر باشد.

محمود صفری که سالیان متمادی مدیریت حقوقی و املاک راه شهرسازی استان اردبیل را برعهده دارد در کنار سایر مسولیت های اجرایی و مدیریتی، فردی دلسوز و آگاه و در عین حال مسلط به حوزه شهری و عمران و آبادانی است که تجربه گران سنگی هم در فعالیت فرهنگی معنوی دارد.

هرچند در فضای مجازی اسم هایی برای شهرداری اردبیل مطرح شده اما برآیند رایزنی ها و نشست اعضای جدید شورای شهر نشان می دهد که شانس صفری برای نشستن در صندلی شهرداری اردبیل بالاتر از دیگر گزینه هاست.

منبع: آذریوردخبر

330439