شهردار همدان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

صحن شورای اسلامی شهر همدان پس از دو جلسه طرح سوال از شهردار همدان با ۵ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و یک رأی ممتنع به ادامه فعالیت سید مسعود حسینی شهرداری همدان رای داد.
تصویر شهردار همدان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از دو جلسه طرح سوال از شهردار که توسط اعضای شورای شهر همدان انجام شد، شامگاه سه‌شنبه سیصد و یازدهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر به ادامه فعالیت سید مسعود حسینی شهرداری همدان رای داد.

شهردار همدان در صحن شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه برای توسعه شهر دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم، اظهار داشت: معتقد به تکثرگرایی هستم و با همه و با هر گرایشی کار کرده‌ام.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه تمام انتقادات و مشکلات را با جان و دل می‌پذیرم، افزود: با تمام توان و وجود خدمتگزار شهر و شهروندان هستیم و اقدامات خوبی در حوزه اختصاص 118 هکتار برای اقدام ملی مسکن، رفع سد معبر، تعیین تکلیف برخی پهنه‌ها، ساماندهی سیستم مالی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و صدور رای تخریب انجام شده است.

وی با بیان اینکه با وجود بحران‌‌های روزانه وارد حواشی نشدیم و با تمام تفکرات و گرایش‌ها کار کردیم، عنوان کرد: باید عملکردمان با مدیران گذشته را به صورت مصداقی، جز به جز و با شاخص و عدد و دوره به دوره مقایسه کنیم.

شهردار همدان تصریح کرد: به دنبال حاشیه نیستیم و با همه همکاران با تمام توان و وجود خدمتگزاریم و مبنای عملکرد ما بودجه است.

منبع: تسنیم

752621

سازمان آگهی های پرسون