اردبیلی‌ها از محمود صفری انتظار اجرای عدالت و رفع تبعیض دارند

مشکلات انباشته در شهر، انتظار از شورا و شهردار منتخب را افزایش داده‌ است، به نحوی که شهروندان از شهردار جدید انتظار دارند عدالت و رفع تبعیض را در اولویت اقداماتش انجام دهد.
تصویر اردبیلی‌ها از محمود صفری انتظار اجرای عدالت و رفع تبعیض دارند

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، آنهایی که برای رفع نیازهای شهر و تأمین رفاه شهروندان حساس هستند، می‌خواهند شهردار منتخب پس‌از معارفه، با برنامه حرکت بکند و از همه مهم‌تر در اقامه عدل در سطح تشکیلات عریض و طویلی چون شهرداری گام‌های محکم و اساسی بردارد.

محمود صفری را همه به‌عنوان یک مدیر جهادی می‌شناسند. مدیر جهادی برای هدایت مجموعه تحت مدیریت ، لازم است رفع تبعیض، توجه به طبقه‌ی مستضعف و کم‌درآمد و اجرای برنامه‌های مختلف مبتنی بر عدالت را مورد توجه قرار بدهد.

ناگفته پیداست، صفری برای این‌که بتواند مسیر تحقق عدل در شهرداری را هموار نماید، باید روزهای کاری سخت و پر حاشیه‌ای را پشت سر بگذارد. اما وقتی مسئولی برای هدایت صحیح، اصولی و قانونی یک مجموعه، آستین همت بالا بزند از ناهمواری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها ترسی به دل راه نمی‌دهد.

علی‌رغم اهمیت اجرای عدالت در هر دستگاه و مجموعه‌ای، نباید توقع داشت که محمود صفری از همان روز اول آغاز به کار ،هرآنچه که در مورد عدالت لازم است موبه ‌مو به اجرا بگذارد ولی نفس رویکرد وی به عدالت می‌تواند نور امید را در دل دوستداران شهر و مخالفان تبعیض و ناعدالتی بتاباند.

عملکرد محمود صفری درهمه مسئولیت‌ها، نشان از پای‌بندی در اجرای عدالت بوده است و این‌بار باید این ویژگی مهم و اساسی را در سطحی وسیع و گسترده در نظر بگیرد.

علاقه‌مندان به توسعه و پیشرفت شهر می‌خواهند که محمود صفری عدالت و انصاف را در همه امور رعایت بکند و از سنگ‌اندازی‌ها و حاشیه‌سازی‌های عده‌ای فرصت‌طلب و منفعت جو هراسی نداشته باشد.

بدون‌شک اجرای عدالت در همه بخش‌ها و زمینه‌ها همواره با ایجاد دشمنی‌ها و رفتارهای کینه‌توزانه همراه بوده‌است و محمود صفری با این طیف‌ها باید با قدرت و مقتدرانه برخورد کند و با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در راستای رسیدن به هدف تلاش می‌نماید.

محمود صفری به‌عنوان یک مدیر جهادی برای رسیدن به هدف باید شرایطی ازجمله ارتباط با مردم و قاطعیت را در دستورکار قرار بدهد تا با اجرای عدالت در مجموعه شهرداری، به یکی از خواسته‌های مردم منطقه جامه عمل بپوشاند.

منبع: آذریوردخبر

334562