راه‌ اندازی سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بیرجند

پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شاهد راه‌اندازی سومین مرکز واکسیناسیون کرونا بود. در این مرکز واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال هم پذیرفته می‌شود.
تصویر راه‌ اندازی سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در بیرجند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، ۲ مرکز تجمیعی دیگر هفته گذشته برای پوشش جمعیت بیشتری از گروه‌های هدف در بیرجند آغاز به کار کرد و همزمان با ورود محموله‌های جدید واکسن به خراسان جنوبی سرعت واکسیناسیون در مرکز استان افزایش یافت.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا امروز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند واقع در خیابان معلم برای واکسیناسیون دانشجویان، کارکنان دانشگاه و کارکنان اداراتی که براساس سند ملی مجوز واکسیناسیون دارند، راه‌اندازی شد.

غلامرضا شریف‌زاده افزود: واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال هم در این مرکز پذیرفته می‌شود.

وی گفت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بیرجند ظرفیت روزانه تزریق واکسن کرونا به ۵۰۰ تا هزار نفر را دارد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته نیز ۲ مرکز تجمیعی در بیرجند راه‌اندازی شد که مرکز غدیر در خیابان پاسداران و مرکز مدیریت بحران شهرداری بیرجند در خیابان نرجس (بین نرجس ۲ و ۴) فعال است.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان‌های بزرگ مانند قاینات، فردوس و طبس یک مرکز تجمیعی راه‌اندازی شد که واکسیناسیون را از صبح تا شب و حتی روزهای تعطیل انجام می‌دهند.

شریف‌زاده افزود: امیدواریم با ثبت‌نام گروه‌های هدف در سامانه، روند واکسیناسیون افزایش بیشتری نیز پیدا کند.

منبع: ایرنا

326484