معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک:

دو مرکز برای واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال اختصاص یافت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲ مرکز برای واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال در اراک اختصاص یافت و از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن برای این قشر سنی در استان کلید می‌خورد.

تصویر دو مرکز برای واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال اختصاص یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، علی علی محمدی روز دوشنبه افزود: در شهر اراک سالن شهید ساکی واقع در خیابان دانشگاه بلوار کشاورز و سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال به بالا را انجام می دهند.

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی اظهار داشت: ۱۲ هزار دوز واکسن برای این جامعه هدف اختصاص داده شده و بر اساس آمارها حدود ۲۳ هزار نفر از مردم استان در گروه سنی بالای ۷۵ سال هستند که به۱۲ هزار دوز واکسن نیاز دارند و این احتمال وجود دارد در یک دوره ۱۰ روزه واکسن‌ها برای این جامعه هدف تزریق شود.

علی‌محمدی بیان داشت: به‌ منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام تنها افرادی که با آنان تلفنی تماس گرفته می‌شود باید مراجعه کنند و مقرر شده که در دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بیشتر مشمولان واکسن در این گروه سنی واکسینه شوند.

وی یادآور شد: جامعه هدف بر اساس تماس تلفنی فراخوان داده می‌شوند و می توانند به مراکز بهداشت شهر و شهرستان های استان مرکزی مراجعه کنند.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

287661

مطالب مرتبط