۳۷۰ دوز واکسن کرونا تاکنون در خمین تزریق شده است

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین اعلام کرد: ۳۷۰ دوز واکسن کرونا تاکنون در این شهرستان بر اساس اولویت اعلامی وزارت بهداشت و درمان تزریق شده است.

تصویر ۳۷۰ دوز واکسن کرونا  تاکنون در خمین تزریق شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، دکتر ابوذر صباغی روز چهارشنبه افزود: سهمیه تحویل شده واکسن کرونا برای این شهرستان تاکنون ۴۹۷ دوز بوده که بیشترین میزان آن به مدافعان سلامت تعلق یافته و تاکنون ۲۱۱ نفر از کادر بهداشت و درمان خمین علیه کرونا واکسینه شدند.
وی با اشاره به اینکه تمام پزشکان خمین واکسن کرونا دریافت کردند، اظهار داشت: ۶۰ دوز از این واکسن به کادر بهداشت، ۱۷ دوز به پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و ۵۰ دوز به تمام پزشکان بخش های دولتی و خصوصی خمین اختصاص یافته است.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: ۲۲ دوز واکسن به جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد تزریق شده و ۱۰ دوز نیز برای پاکبانان و کارکنان غسالخانه این شهرستان بوده است.
صباغی خاطرنشان کرد: حال عمومی تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا که در خمین خوب است و با دریافت مجدد واکسن از وزارت بهداشت کار واکسینه بیماران خاص در شهرستان آغاز می‌شود.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: واکسیناسیون کرونا به منزله رفع خطر این ویروس نیست و کاهش شیوع آن مستلزم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور غیرضروری در معابر عمومی و خودداری از شرکت در اجتماعات از سوی اقشار مختلف جامعه است.
شهرستان خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

282274