مدیر امور آسفالت شهردای:

در سال جاری بسیاری از معابر شهری مرمت و بازسازی خواهند شد

امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده که برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است که برخی به صورت روکش و برخی لکه‌گیری به صورت آسفالت تراش است.
تصویر در سال جاری بسیاری از معابر شهری مرمت و بازسازی خواهند شد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، مدیر امور آسفالت شهرداری کرمانشاه از استفاده ۱۱۰ هزار تن آسفالت برای معابر کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

عرفان متعبد اظهار کرد: در سال گذشته حدود یک صد و ۱۰ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه برای آسفالت معابر درجه یک، لکه‌گیری معابر درجه ۲ و کوچه‌ها استفاده شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های شهرداری کرمانشاه آسفالت محله‌های کم برخوردار بوده که سال گذشته محله‌هایی همچون آقاجان از مسیر تقاطع مادر تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه‌های آن آسفالت شد.

مدیر امور آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده که برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است که برخی به صورت روکش و برخی لکه‌گیری به صورت آسفالت تراش است.

متعبد گفت: اولویت دوم، خیابان‌های فرعی است که خرابی‌های آن‌ها پر شود، اولویت سوم کوچه‌ها بوده که آسفالت مورد نیاز جهت لکه‌گیری کوچه‌ها، تحویل مناطق هشت‌گانه می‌شود.

وی با بیان اینکه قیر به تنی ٧٠ میلیون ریال رسیده است، گفت: با توجه به افزایش قیمت قیر امسال نیز در برنامه داریم به همان میزان سال گذشته یعنی ۱۱۰ هزار تن آسفالت مصرف می‌شود.

منبع: مهر

283077