انجام عملیات آسفالت در ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آسفالت شده است.
تصویر انجام عملیات آسفالت در ۵۲۰ کیلومتر  از محورهای مواصلاتی  استان کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شامل ۲۷۸ کیلومتر در محورهای شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محورهای فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محورهای روستایی بوده که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر آسفالت شده است.

وی درخصوص تناژ آسفالت مصرفی افزود: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت به صورت امانی و پیمانی مصرف شده، که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی صورت گرفته است.

کهریزی در خصوص عملیات آسفالتی در محورهای روستایی گفت: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیر سازی تا مرحله انجام پریمکت انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی این اداره کل با هموطنان است و می‌تواند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و… را به صورت شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند.

منبع: مهر

587289