سال 99 در اراک صورت گرفت،

شستشوی بیش از 600 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: به منظور افزایش ضریب بهداشت و کیفیت آب شرب ، 623کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب کلانشهر اراک ، شستشو و گندزدایی شد.

تصویر شستشوی بیش از 600 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سعید سرآبادانی اظهار داشت: عملیات شستشوی خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب در راستای افزایش کیفیت آب مصرفی شهروندان با رعایت کامل اصول بهداشتی و در فواصل زمانی منظم، بر اساس استاندارد های ملی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از عملیات شستشوی صورت گرفته بر روی رینگ شمالی شبکه آبرسانی شهر اراک که برای انتقال آب سد کمال صالح به شبکه توزیع آب شهرک های شمالی این شهر، توسط شرکت سهامی آب منطقه ای اجرا و در سال گذشته وارد مدار بهره برداری شده است، اظهار داشت: شستشوی رینگ شمالی شبکه آبرسانی شهر اراک در چندین نوبت در سال 99 و در سال جاری انجام شده است تا امکان انتقال آب سد کمال صالح به این بخش از شهر امکان پذیر شود.

سرآبادانی ادامه داد: با این اقدام، شهرک های شمالی اراک از جمله فاز 2کوی بعثت ،شهرک های حمید ،جوادیه، الغدیر، ازادگان، هجرت و پردیس 2 و خیابان میقان، از سهم بیشتری از اب سد کمال صالح برخوردار خواهند شد.

281361

مطالب مرتبط