در سال 99 صورت گرفت:

برطرف شدن مشکلات آبرسانی به 5 روستای شهرستان آشتیان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آشتیان گفت: درسال 1399 علاوه بر اقدامات مهم برای تامین آب شهر آشتیان و روستاهای این شهرستان ، مشکل تامین آب 5 روستای این شهرستان به طور کامل برطرف شد.

تصویر برطرف شدن مشکلات آبرسانی به 5 روستای شهرستان آشتیان

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، محمد رضا ترکان اظهار داشت: خوشبختانه در سال 99 با اجرای 4 کیلومتر خطوط انتقال آب ، مشکلات آبرسانی به روستاهای سیاوشان، چشمه اله وردی، دستجرده و جعفرآباد بر طرف شد.

وی افزود: روستای امیرآباد این شهرستان هم با اجرای 1700 متر شبکه توزیع آب در جمع روستاهای تحت پوشش این شهرستان قرار گرفت و ساکنین این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند و به زودی بهره برداری از این پروژه رسماً اعلام خواهد شد.

ترکان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به روستای بهارستان به میزان 85 درصد ، از اتمام این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد. وی در خصوص دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در شهر آشتیان و روستاهای این شهرستان در سال 99 بیان نمود: مجموعا بیش از 33 کیلومتر لوله گذاری آب شامل اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع صورت گرفته است و حدود 600 مورد خرابی در خطوط انتقال، شبکه و انشعابات رفع شد.

ترکان با اشاره به جایگاه مهم حفظ کیفیت آب شرب مصرفی مردم در امور آب و فاضلاب آشتیان گفت: علاوه بر انواع آزمایش های شیمیایی، فیزیکی و میکروبی که به طور مداوم از مراحل تولید و توزیع آب صورت می گیرد در سال گذشته، مجموعا 35 مخزن ذخیره آب شهرستان و حدود 100 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شستشو و گندزدایی شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آشتیان با اشاره به تعمیر و بازسازی تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شهرستان شامل، تعمیر انواع شیرآلات، الکتروموتور، تابلو های برق، تعمیر پمپ های از کار افتاده و.... در سطح شهرستان، بیان نمود: در سال 99 ، اصلاح و باز سازی 142 مورد انشعاب، هم سطح سازی 43 مورد دریچه منهول، ساخت 25 حوضچه جدید و بازسازی 5حوضچه شیرآلات از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته می باشد.

283739

مطالب مرتبط