امام جمعه بهاباد:

ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است

امام جمعه بهاباد تقارن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی ره را با دهه فجرو پیروزی انقلاب اسلامی مبارک ومیمون دانست و ازحضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با گرامی داشت ایام الله دهه فجر با تبریک چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وایام الله دهه فجر، ماه بهمن را ماه حماسه سازی یاد کرد و افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام به مردم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی «شجره طیبه» است، ادامه داد: این شجره طیبه در هر برهه ای میوه متناسب با آن دوره را می‌دهد و هر روز شاهد میوه‌های پربارتر و شیرین‌تر آن در کل جهان هستیم.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه‌ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود افزود: برنامه های دهه فجرباید به صوت مجازی برگزارشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت افزود: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست.

وی با بیان اینکه ما انقلاب اسلامی کردیم افزود : درایران انقلاب اسلامی انجام دادیم جمهوری اسلای غیر ازانقلاب اسلامی است ودولت جمهوری غیراز جمهوری اسلامی است ما باید این سه نکته را از انقلاب اسلامی جدا بدایم زیرا انقلاب اسلامی ریشه درفطرت انسا نها دارد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به تحمل خفت توسط مردم، دادن باج به خارجی‌ها از جمله حق توحش به آمریکا توسط رژیم فاسد در پیش از انقلاب واینکه پیش از انقلاب اسلامی در وزارت اقتصاد ایران قانونی وضع شده بود مبنی برکمک به مستشاران خارجی که به ایران می آیند زیرا هرمستشاری که وارد ایران می شد حق توحش ازدولت میگرفت افزود : ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه دست بیگانگان و دشمنان را از این کشور قطع کردند و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار از دستاوردهای خود دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده بنابراین تمامی افراد موظف به حفظ انقلاب هستند افزود : انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است.

بشکانی اظهارداشت : انقلاب اسلامی در پایگاه و مرکزیت خود، جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرد و این نهال با برکت طی این سال‌ها روز به روز در خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور تنومندتر و قوی‌تر شد.

امام جمعه بهاباد تقارن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی ره را با دهه فجرو پیروزی انقلاب اسلامی مبارک ومیمون دانست و ازحضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان ، برترین و والا مقام ‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت پیشتاز بود.

امام جمعه بهاباد درخطبه اول نیز نمازگزاران جمعه را به راغیت تقوای الهی وترک محرمات وگناهان سفارش کرد و افزود : برای اینکه توشه آخرت راداشته باشیم واز آن بهره بگیریم باید تقوا را پیشه خود کنیم .

انتهای پیام /

اخوان_ استان یزد

230418

مطالب مرتبط