امام جمعه موقت یزد تاکید کرد:

مردم به افراد متوکل به خدا و عاقبت‌نگر رای دهند

امام جمعه موقت یزد گفت: مردم باید به افراد متوکل به خدا و عاقبت‌نگر رای دهند، هرچند تبلیغات دشمنان همواره به دنبال انحراف افکار عمومی است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبریک دهه فجر افزود: کسی به غیر از خدا یار و یاور ما نیست و تکیه به دشمنان دردی را دوا نمی‌کند و باید فقط با کار و برنامه‌ریزی خود بر مشکلات غلبه کنیم.

امام جمعه موقت یزد افزود: اروپا و آمریکا به دنبال منافع خود هستند، هرچند برخی افراد خیال می‌کنند تغییر افراد در آمریکا می‌تواند به نفع ما باشد و در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب ثابت شده آنها به فکر ایران نیستند، بلکه دنبال منافع خودشان هستند.

مدرسی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در تمامی ابعاد رشد و توسعه چشمگیری داشته است و امروز به برکت انقلاب از قدرت علمی و پزشکی سطح بالایی برخوردار هستیم.

وی اظهار کرد: در بسیاری از صنایع و انرژی هسته‌ای که دشمن تلاش می‌کرد به آن نرسیم به حول و قوه الهی با تکیه به نیروهای داخلی به قدرت و عظمت بی‌بدیل رسیده ایم ولی دشمن به دنبال ضربه زدن است و باید به رغم توطئه‌ها این دستاوردهای بزرگ حفظ شود.

مدرسی تاکید کرد: این برکات همه به خاطر ایستادگی مردم و تکیه به اصول بدست آمده که باید برای مردم و نسل جوان تبیین شود و نباید کسی این ثمرات را به اسم خود تمام کند.

عضو فقهای شورای نگهبان با تبیین توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشور، گفت: باید مردم با بینش و بصیرت توطئه‌ها را بشاسند و همواره در خط ولایت و ارزش‌ها باشند.

مدرسی در خصوص انتخابات سال آینده نیز با تشریح اهمیت این انتخابات، گفت: باید از گذشتگان درس عبرت گرفت و مواظب بود که هیچگاه از مسیر حق و حقیقت غفلت نکنیم و همواره از نظام دفاع کنیم.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: مردم باید به افراد متوکل به خدا و عاقبت‌نگر رای دهند، هرچند تبلیغات دشمنان همواره به دنبال انحراف افکار عمومی است و کار خود را در این ارتباط از قبل آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

231436