خروج ۱۲ واحد صنعتی بوشهر از تملک بانک‌‎ها برای بازگشت به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر اعلام کرد: ۱۲ واحد صنعتی بوشهر برای بازگشت به چرخه تولید از تملک بانک‌‎ها خارج شد


به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، مهدی صفوی افزود: میزان سرمایه‎گذاری این واحدها ۵۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال است که اکنون شمار اشتغال آنها ۴۶ نفر است و در صورت فعالیت با ظرفیت کامل میزان اشتغال واحدها به ۳۳۶ فرصت افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بانک‌‏های ملت و صادرات، ملی، تجارت و کشاورزی بیشترین همکاری را در زمینه خارج‌سازی واحدهای تولیدی در تملک داشتند.

صفوی اظهار داشت: تعامل و همکاری این بانک‌‏ها برای واگذاری واحدهای در تملک گامی ارزشمند در جهت تحقق جهش تولید است که باید به سایر واحدهای در تملک نیز تعمیم داده شود.

وی افزود: در زمان حاضر نیز تنها ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان بوشهر در تملک بانک‎های صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون، تجارت، ملی و ملت است.

صفوی بیان کرد: در این ارتباط انتظار می‏‌رود با توجه به شعار سال و اولویت کشور برای ایجاد رونق اقتصادی از راه تولید بزودی شاهد واگذاری ۱۲ واحد در تملک بانک‌های استان به سرمایه‌گذاران باشیم.


بیشتر بخوانید؛

افزایش تولید روغن موتور در سال «جهش تولید» /هزینه تولید عامل گرانی این محصول!


وی افزود: همچنین آزادسازی واحدهای در تملک یک فرصت ارزشمند برای ایجاد فرصت‎های شغلی است و با راه‎اندازی مجدد واحدها تولید در این استان نیز رونقی دوچندان به خود می‎گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر اظهار کرد: در استان بوشهر با توجه به زیرساخت‌های احداث شده بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده که در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌شود.

صفوی یادآور شد: استان بوشهر با ۱۲ شهرک و هشت ناحیه صنعتی آماده پذیرش سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است.

منبع: ایرنا

227759

مطالب مرتبط