سرپرست ثبت احوال لرستان عنوان کرد:

رفع کمبود کارت هوشمند ملی با همیاری شرکت های دانش بنیان بومی

سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: با همکاری شرکت های دانش بنیان بومی توانستیم درصدی از کمبود تهیه و تولید کارت هوشمند ملی را جبران کنیم و اتفاقی بزرگ در دوران تحریم با علم شرکت های دانش بنیان  رقم بزنیم.

فریبرز امیری سرپرست ثبت احوال لرستان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: کمبود کارت الکترونیکی برای صدور کارت هوشمند ملی روند تحویل این کارتها که هویت مردم محسوب می شوند را کُند کرده است. با همکاری شرکت های دانش بنیان بومی توانستیم درصدی از این کمبود را جبران کنیم و اتفاقی بزرگ در دوران تحریم با علم شرکت های دانش بنیان بومی رقم بزنیم.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۵۱ لرستانی یعنی حدود ۹۲ درصد جمعیت استان متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی شده اند که برای یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۲۷ آنان کارت صادر و چاپ شده است.

امیری جمعیت واجد شرایط ( بالای ۱۵ سال) لرستان را برای دریافت کارت هوشمند ملی یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۵۸ نفر برشمرد و ادامه داد: تاکنون یک میلیون و ۳۹ هزار کارت تحویل شده و مابقی در ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مانده است که متقاضیان برای دریافت آن مراجعه نکرده اند.

سرپرست ثبت احوال لرستان عنوان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات دولتی مبنی بر ارائه کارت هوشمند ملی و یا داشتن کد رهگیری، انتظار می رود افرادی که تاکنون اقدام نکرده اند برای دریافت کد رهگیری و سپس کارت به مراکز پست بانک مراجعه نمایند.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

227459

مطالب مرتبط