معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان:

مسابقات سه گانه کشور ی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های سه گانه کشوری اواخر دی ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها به علت شرایط کرونایی مسابقه شنا برگزار نمی‌شود، گفت: قرار است در این مسابقات ۲۰ تیم از سراسر کشور در دو رشته دو و میدانی و دوچرخه سواری به مدت ۵ روز با یکدیگر رقابت کنند.

عزیزی به رعایت دستور‌العملهای بهداشتی در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این مسابقات در فضای ازاد برگزار می‌شود و مسیر سراب نیلوفر هم برای رقابت دو چرخه سواران آماده شده است.

وی در ادامه از اجرای ۵۰۰ برنامه ورزش همگانی در ایام شیوع کرونا در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در روز‌هایی که استان در وضعیت قرمز بیماری قرار داشت، سعی کردیم با اجرای برنامه‌های مختلف کرمانشاهیان را به ورزش در خانه تشویق کنیم.

عزیزی همچنین به کسب مقام برتر استان کرمانشاه در پویش‌های ورزشی کشور اشاره کرد و افزود: در برگزاری پویش‌های ورزشی، کرمانشاه جز استان‌های اول تا سوم قرار گرفته و بیش از صد هزار کرمانشاهی در این پویش‌ها شرکت کرده اند.

226571