بیانیه سازمان بسیج رسانه برای شرکت در انتخابات

سازمان بسیج رسانه به مناسبت روز قلم و مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای مردم را به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

تصویر بیانیه سازمان بسیج رسانه برای شرکت در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه سازمان بسیج رسانه آمده است:‌ انقلاب اسلامی به عنوان ارزشمندترین یادگار پیر جماران ۴۰ و اندی سال عمر بابرکت خود را با ایثار و اراده پولادین ملت همیشه در صحنه ایران با اقتدار و شرافت پشت سر گذاشته است و این بار هم مردم ایران امتحان و انتخابی سرنوشت‌ساز در پیش رو دارند و اراده ملی بر آن است تا در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر از جنس حضور رقم بخورد و کار نیمه تمام به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

بدون تردید این بار نیز ملت فهیم ایران با بصیرتی مثال‌زدنی با سرمنشأ غیرت ملی اراده همگانی را به باشکوه‌ترین وجه متجلی و دشمن زبون را از تحقق دسیسه‌های شیطانی ناامید می‌کند و با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور می‌رساند تا مردم‌سالاری دینی بار دیگر محقق شود.

ما اهالی رسانه امروز در ۱۴ تیرماه که به روز قلم مزین شده است تا تلاش تمام کسانی که دستی در نوشتن و خلق کردن دارند ارج نهاده شود با هم عهد می‌بندیم که در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی این بار باشکوه‌تر از همیشه به صحنه آمده و در تحقق یک پیروزی عظیم و شگرف برای ملت سرافراز ایران سهیم شویم.

بی‌شک در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر اهالی رسانه به عنوان قشری فرهیخته که توان تنویر افکار عمومی را دارد در روشنگری آحاد مردم درباره اهمیت مشارکت حداکثری پوشیده نیست، این قشر والامقام می‌تواند برای اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و با ترغیب مردم به بهره‌بردن از حق انتخاب خود، نقش سازنده حضور تک تک افراد در پای صندوق‌های رأی را بر سرنوشت کشور تبیین کند.

بسیج رسانه از تمامی کسانی که دل در گروی این مرز و بوم دارند و قلبشان برای سرافرازی هرچه بیشتر این آب و خاک می‌تپد دعوت به عمل می‌آورد که با حضور پرشور و فهیمانه در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نقش مهم خود را ایفا کرده و با مشارکت گسترده برگی زرین را در تاریخ پرافتخار کشور به یادگار بگذارد.

منبع: ایرنا

705440