حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی:

دی ماه یادآور فتنه‌انگیزی فتنه‌گران و سرافرازی و حرکت جهادی مردم است

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی  امام جمعه فساد ستیز استان قزوین ضمن بیاناتی به مناسبت حماسه 9 دی در تبیین موضوع فتنه عنوان کرد: همیشه فتنه به اشکال مختلف وجود دارد بنابراین ما باید بصیرت و مطالعه، فرق بین دوست و دشمن را تشخیص دهیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در سخنانی به مناسبت حماسه عظیم 9 دی گفتند: این روز، روز بصیرت و روز میثاق با امامت و امت و رهبری است، مردم فهمیدند فتنه از قتل بدتر و آثار مخربی آن بسیار بیشتر است.

دشمن با القای سخنان نادرست به دنبال ایجاد فتنه است، دشمن به دنبال عوض کردن جلاد و مظلوم است تا از خاصیت مجاهد بودن و بصیرت داشتن سقوط کنیم.

باید کاری کنیم تا بصیرت و بینایی در جامعه به حد اعلا برسد.

امام جمعه فساد ستیز استان قزوین ضمن تکریم یاد شهید سلیمانی بیان کردند : سردار سلیمانی سردار بزرگ اسلام است.

کسانی که به تقوا دست می یابند مسائلی که دیگران نمی‌‎فهمند را درک می‌کنند که در واقع تفسیر شخصیتی مانند شهید سردار سلیمانی است، خداوند بصیرت و نفوذ را روزی این شهید بزرگوار کرده بود. خداوند هم عظمت به شهید سلیمانی عطا کرد و محبتش را در دل‌ها انداخت.

سردار سلیمانی، زمانی که جوان ایزدی به سردار سلیمانی نامه می‌نویسد و او را پدر خطاب می‌کند و می‌گوید به جز تو کسی به فریاد و کمک ما نرسیده بود، این کمک را تکلیفی بر خود می داند.

سردار سلیمانی به صورتی عمل کرد که ما رفتار اولیا الله را در کردار و رفتار او می بینیم و از کودک، پیر و جوان شیفته این شخصیت هستند.


بیشتر بخوانید؛

واکنش سروری به طرح نام برخی فتنه گران برای حضور در انتخابات 1400

شهدای مدافع حرم آتش فتنه را تا هزاران کیلومتر خاموش کردند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دامنه فتنه از کشتار گسترده‌تر است و ما با مشاهده فتنه داخلی و فتنه داعش به این رسیدیم که در فتنه هم امنیت و هم اقتصاد و هم جان مردم به خطر می‌افتد.

226326