سردار سلامی:

برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امتداد دولت سیزدهم در دولت چهارهم را خواهانیم. انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود. حضور مردم پای صندوقهای رای از حساسیت بالایی برایمان برخوردار است؛ چون به تعمیق اقتدار ایران بر جهان می انجامد.
تصویر برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت گفت: در سالروز ترور و سوء قصد به جان رهبری هستیم. ایشان در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند. از خدا می‌خواهم ولایت این ابوالفضل انقلاب اسلامی را به ظهور عظمی متصل فرماید.

وی ادامه داد: دولت خدمت اگرچه کوتاه بود اما دستاوردهای بزرگی به دست آورد. شهید رییسی در ابتدای دولتش، در نقطه حداکثر فشار دشمنان اسلام و ایران بود. دشمنان نظام و انقلاب ما را در مسیر کرنش و تسلیم قرار داده بودند. رئیسی در سخترین شرایط سیاسی، اقتصادی و تهاجمات سخت رسانه‌ای برای از بین بردن اعتمادها و باورها دولت را تحویل گرفت.

سلامی ادامه داد: دشمنان داخلی انقلاب ادبیات زور را به زبان فارسی در داخل کشور منتشر می‌کردند. آنان فضا را این گونه آلوده کرده بودند که دوره آیت الله رییسی دوران تحریم و تحمیل خواهد بود و پنجره دیپلماسی بر ایران بسته می‌شود و در جهان سیاسی تنها می ماند. انسداد و انقباض سیاسی جامعه ایران را فراخواهد گرفت. آنان چنین القا می‌کردند که سرمایه گذاری داخلی و خارجی و درآمدهای دولت کاهش می‌یابد و خزانه تعطیل می‌شود و اقتصاد ایران از اقتصاد جهان منفصل می شود و حقوق ها و معیشت مردم دچار بحران می شود و تحریم فروشگاه‌ها را خالی خواهد کرد. آنان می‌گفتند دولت در حل مشکلات انباشته سیاسی و اقتصادی عقب می افتد و نمی تواند بدون تن دادن به اراده قدرتهای بزرگ آنها را حل کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این پیامها را واضح منتقل می کردند اما آنچه اتفاق افتاد عکس القائات آنان بود. رییس جمهور و دولت در فضای تدبیر و سرچشمه حکمت یعنی در امتداد حکمتهای الهی و هدایتهای رهبری قرار گرفت. رییس جمهور منطق رهبری را معیار حرکتش قرار داد. این منطق چه بود؟ رهبری از کتاب خدا استمداد گرفت و دیدیدم که فشارها و القائات نتوانست به اسلام و ایران ضربه بزند. دولت ایران در مسیر هدایت الهی حرکت کرد و نبرد مبهم و سخت را به سرانجام رساند و اجازه نداد القاء ناامیدی نسبت به نظام اتفاق بیفتد. او در قلب احیای اعتماد به نفس ملی و اقتدار در مقابل سیاستهای دشمن موفق شد.

وی ادامه داد: توکل به خدا و صبر به کمک مقامات کشور آمد و رییسی با نگاه و تکیه به خداوند منزلت ملت مسلمان ایران را احیا کرد. رییسی آمد تا پیشرفت را در عین صبر و ایستادگی در برابر دشمنان به سرانجام برساند. چیزی که در دنیای واقعی اتفاق می افتد همان چیزی است که در درون انسان اتفاق می‌افتد. او این مفاهیم عالی را در عمل نشان داد. دوران رییسی یک دوران عظیم و با شکوه بود که همگان را به تعجب واداشت آن هم بدون وابستگی به شرق و غرب.

سلامی ادامه داد: بی اعتنایی به فشارهای اقتصادی بزرگ دشمنان و گشایش روابط و ارتباطات سیاسی با کشورهای جهان و منطقه در این سه سال رقم خورد. دوره ایشان فصل شکوفایی روح جهاد و عزت مسلمانان بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فضل چیزی است که دشمنان به آن گواهی می‌دهد. ستایش دشمن، واقعی است. مرکز افکارسنجی گالوپ می‌گوید اعتماد مردم ایران به دولت رییسی افزایش یافت. این موسسه همچنین ادامه داد 6 نفر از ۱۰ ایرانی اعتماد به نفسشان به دولت ملی ایران افزایش یافت و ۷۲ درصد ایرانیان دولت رییسی را تایید کردند.

وی ادامه داد: دولت رییسی امتداد اندیشه و جوهره رهبری بود. راز موفقیت رییسی عمل به اندیشه رهبری بود. فضای سیاسی جهان و خاورمیانه با عملِ دولت رییسی به این اندیشه، تغییر کرد. رییسی خط انزوا و تحریم را شکست و سیاست تنش زدایی با عربستان و آذربایجان را با موفقیت پیش برد. ۲۲۲ سند همکاری را با کشورهای مختلف امضا کرد و نفوذ منطقه ای ایران را گسترش داد. بنیاد دفاع آمریکایی درباره‌اش گفت «چگونه ابراهیم رییسی نقش ایران در منطقه را تغییر دهد؟»

سلامی گفت: وقتی مسوولان اهل ایمان باشند و به خدا توکل کنند، به میان مردم می روند و مثل آنان می شود. شبانه روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد. رییسی چرت نمی‌زد و پشت میز نمی‌نشست و صندلی‌اش خالی بود و دنبال شهرت و محبوبیت نبود. سخنان بنده و این نمایشگاه نمی‌تواند عمق کاری که رییسی و دولتش انجام داد را نشان دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با اقتدار پرچم کشورمان را روی اقیانوس پیماها و کشتی‌های‌مان برافراشتیم و پهنه اقیانوسها را در نوردیدند؛ هیچ دشمنی نتوانست آنها را متوقف کند. در دوره رییسی ۳۶۰ طرح عظیم ملی را در قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجرا داریم. به عنوان پیمانکار دولت عمل کردیم و اکنون در آستانه افتتاح هستند.

وی ادامه داد: چهره امروز ایران چهره یک کشور تحریم شده است؟ واردات و صادرات کشور و عبور از تنشهای آبی و فروش در اوجِ نفتمان را نگاه کنید، شرایط چگونه است؟ او در سه سال کار ۱۰ سال را پیش برد. نمی‌دانم که او این معراج آسمانی را پیش بینی کرده بود که عمر کوتاه دولتش را سراسر به خدمت گذراند؟

سلامی ادامه داد: وعده صادق ابتکار رهبر هوشمند کشورمان بود. رییسی به کمک وزیر خارجه در عملیات وعده صادق درخشیدند. این عملیات هیچ تاثیر منفی در نرخ طلا و ارز و ذخیره سازی کالا توسط مردم ایجاد نکرد.

وی گفت: دشمنانمان می گفتند حق با شماست اما شدت عمل به خرج ندهید و با آرامش پاسخ دهید. قدرتهای غیر الهی هیچ توانی ندارند.

سلامی ادامه داد: امتداد دولت سیزدهم در دولت چهارهم را خواهانیم. انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود. حضور مردم پای صندوقهای رای از حساسیت بالایی برایمان برخوردار است؛ چون به تعمیق اقتدار ایران بر جهان می انجامد. از همه آحاد ملت ایران استمداد می کنم برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید.

منبع: ایسنا

694052