با هت تریک منشا و توقف استقلال؛

صدرجدول لیگ برتر دوباره به گل گهر سیرجان رسید

تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد با برتری مقابل شهرخودرو به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد.

به گزارش سایت خبری پرسون، این مصاف بیش از اینکه تحت تاثیر نام دو تیم شهرخودرو و گل گهر سیرجان باشد، تحت تاثیر حضور امیرقلعه نویی و مهدی رحمتی دو چهره سرشناس فوتبال ایران قرار گرفته بود. گل گهر تا پیش از این بازی 10 امتیاز کسب کرده و شاگردان رحمتی 7 امتیاز و هر دو مربی در این نبرد به دنبال سه امتیاز بودند ولی این منشا بود که همه چیز را به کام امیرقلعه نویی رقم زد تا فریادهای مهدی رحمتی که در کنار خط و در طول 90 دقیقه می شنیدیم، بی ثمر باشد.

اولین گل بازی در دقیقه 45 نیمه اول روی نفود خوب زکی پور و پاس دقیق او به منشا، ثبت شد و دو تیم باهمین نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیم شهرخودرو برای جبران نتیجه باید تلاش می کرد ولی این تیم میزبان بود که فشار زیادی در دقایق ابتدایی نیمه دوم ایجاد کرد ولی ضربات منشا و سعید صادقی به گل تبدیل نشد.


بیشتر بخوانید؛

از ابراز علاقه به علی کریمی تا تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

قدرتمندانه با محمد نصرتی به لیگ برتر باز خواهیم گشت


در ادامه رفته رفته این تیم شهرخودرو بود که مالکیت بیشتری داشت ولی گل گهر در روزی که منشا برای گلزنی بی تاب بود، در ضدحملات خطرناک ظاهر می شد و دوبار در دقایق 65 و 70 توسط این بازیکن نیجریه ای به گل رسید تا روز درخشان این مهاجم کامل شود و در پایان بازی توپ بازی را با خود ببرد.

البته این سه گل از منشا پایان کار نبودند و شهرخودرو که در دقایق انتهایی برای جبران تلاش می کرد، یکبار با شوت استثنایی صادق صادقی از فاصله دور، دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. با این نتیجه گل گهر 13 امتیازی شد و به صدر بازگشت و در سوی دیگر شهرخودرو که چهارمین شکست خود را در هفتمین دیدار فصل تجربه کرد، با 7 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

در سایر دیدار های این هفته نیز دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان به همراه سایپا تهران و ماشین سازی تبریز بدون گل پایان یافت. تراکتورسازی تبریز توانست با نتیجه سه بر یک پیکان تهران را شکست دهد و فولاد خوزستان نیز با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد تا نخستین شکست فولادی ها در این فصل ثبت شود.

منبع: ورزش سه

224771

مطالب مرتبط