کاپیان تیم فوتبال گل گهر در گفتگو با پرسون؛

کار کردن با امیر قلعه نویی هم سخت است و هم شیرین/ به سیدجلال حسینی ارادت خاصی دارم

کاپیتان تیم شگفتی ساز گل گهر سیرجان در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از شرایط تیم و همکاری با امیرقلعه نویی و اهداف گل گهر در لیگ برتر سخن گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، لیگ برتر فوتبال کشورمان درحالی پیگیری می شود که مهم ترین اتفاق رخ داده تا هفته هشتم این رقابت ها، صدرنشینی تیم شگفتی ساز گل گهر سیرجان به همراه امیر قلعه نویی و خرید های جدید این باشگاه می باشد. مهران گلزاری، بازیکن قدیمی و کاپیتان گل گهر که فوتبالش را از رده های پایه همین تیم آغاز کرده است و یکی از مهره های کلیدی گل گهر در این فصل از مسابقات محسوب می شود، در گفتگوی اختصاصی با سرویس ورزشی پرسون از شرایط تیم و این فصل مسابقات لیگ برتر سخن گفت.

گلزاری در ابتدا در خصوص شرایط همکاری با سرمربی جدید تیم گفت: کار کردن با آقای امیر قلعه نویی هم سخت است و هم شیرین. سختی به این دلیل است که ایشان بسیار روی کار خود تاکید دارند و شیرینی آن هم به دلیل همکاری با پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران است که منجر به کسب تجارب فراوانی می شود که بسیار برای من مهم و حائز اهمیت است.

وی در همین خصوص گفت: تیم ما امسال با حضور آقای قلعه نویی در تمامی پست ها تقویت شده و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است. همچنین بازیکنانی که از فصل قبل در تیم حضور داشتند نیز بازیکنان با کیفیتی هستند و به نظر من بازیکنان نیمکت نشین ما هم هیچ چیز از بازیکنان داخل زمین کم ندارند.

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر در خصوص ناکامی در امر گلزنی گفت: به هرحال واقعیت فوتبال همین است و شما روزی موفق به گلزنی می شوید و روزی هم در این امر موفق نمی گردید. در بازی مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان و حتی ذوب آهن همه دیدند که بسیاری از توپ ها وارد گل نشد و در غیر اینصورت ما با اختلاف امتیاز زیادی صدرجدول را در دست داشتیم.

او ادامه داد: گل گهر برای دومین فصل است که در لیگ برتر حضور دارد و لذا نمی توان توقع آنچنانی از تیم ما داشت. اما مجموعه باشگاه و بازیکنان تیم تمام تلاشمان را می کنیم تا در پایان فصل یک یادگاری خوب برای مردم سیرجان به جا بگذاریم.

گلزاری در خصوص گادوین منشا مهاجم گلزن این تیم گفت: منشا یکی از لژیونرهای خوب و با کیفیت فوتبال ایران است و شما می بنید که هم اکنون با نه گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت

آیا زمان استفاده از VAR در فوتبال ایران فرا نرسیده است؟

چه خوش بازگشتی آقای فردوسی پور


این بازیکنان در ادامه گفت: بازیکن مورد علاقه من در ایران سید جلال حسینی است که ارادات خاصی به ایشان دارم و در اروپا نیز سرخیو راموس و رئال مادرید بازیکن و تیم مورد علاقه ام هستند.

بازیکن جنگنده و قدیمی گل گهر در ارتباط با دیدار حساس این هفته مقابل استقلال بیان کرد: به هرحال بازی مقابل استقلال نیز مثل سایر بازی ها برای ما حائز اهمیت است و ما برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم و انشاا. بتوانیم دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

او در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین عادل فردوسی پور گفت: به نظر من لژیونرها و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب تیم ملی هستند که با آن ها می توانیم به جام جهانی صعود کنیم و انشاا. دل مردم ایران را شاد نماییم. آقای فردوسی پور نیز انسان بسیار بزرگ و شریفی هستند که تمام ملت ایران مجددا در گزارش اینستاگرامی فینال لیگ قهرمانان آسیا این مساله را دیدند و نیازی به توضیح بیشتر من نیست.

مهران گلزاری در پایان گفت: حضور در مسابقات لیگ برتر تفاوت بسیاری با سایر لیگ ها دارد و با توجه به شرایط مسابقات و پوشش های خبری کار برای بازیکنان سخت تر می شود. امیدوارم بتوانیم این فصل بهترین عملکرد را در لیگ برتر فوتبال کشور به همراه گل گهر سیرجان داشته باشیم.

226017

مطالب مرتبط