پیروزی تراکتورسازی در دربی سرد تبریز

تراکتورسازی تبریز توانست با گل لحظات پایانی، همشهری خود را در دربی این شهر شکست دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار تیم های ماشین سازی و تراکتور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام ره تبریز آغاز شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتوری ها خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار که با بازی پایاپای هر ۲ تیم همراه بود گلی در بر نداشت و فقط در دقیقه ۲۸ بازی اشکان دژاگه با ضربه سنگین دروازه ماشین سازی را خطر جدی روبرو کرد که دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد و همچنین دقیقه ۳۳ پیمان بابایی با یک دریبل زیبا در محوطه جریمه اخباری را مجبور به واکنش کرد که در نهایت توپ کرنر شد.

با شروع نیمه دوم سرخ پوشان در بیشتر دقایق مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دقیقه ۶۰ بازی عباس زاده نتوانست موقعیتی که تیموری خلق کرده بود را به گل تبدیل کند. همچنین دقیقه ۸۲ سید محمد ابوترابی بهترین موقعیت نیمه دوم سبز قباها را با اختلاف کمی از بالای دروازه اخباری به بیرون زد. اما دقیقه ۳+۹۰ محمد قنبری از تعلل مدافعان ماشین سازی استفاده کرد تا تنها گل این دیدار را به نام خود رقم بزند.


بیشتر بخوانید؛

حسرت ادامه دار پیروزی تراکتورسازی با منصوریان در تبریز

کرونا به جان تیم لیگ برتری افتاد


تیم ماشین سازی با ترکیب محمد امین رضایی، وحید نعمتی(اکبر آفاقی)، مهدی رستمی، ایمان باصفا، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری(رضا کریمی)، سید محمد حسینی و اتابک زارعی(سید محمد ابوترابی) به میدان رفت.

همچین تیم تراکتوسازی مقابل ماشین‌سازان با ترکیب محمدرضا اخباری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی(اوکاشه حمزویی)، اکبر ایمانی(علی نجفی)، حمید بوحمدان(محمد قنبری)، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده(سعید مهری) صف آرایی کرد.

تیم داوری این بازی را یاسر همرنگ به عنوان داور وسط، رامین بابایی و محمد شاکر به ترتیب داور اول و دوم، محمد باقر پور باقر داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

تیم ماشین سازی با نتیجه امروز در مجموع ۶ بازی با کسب یک امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ برتر باقی ماند و تیم تراکتور با ۹ امتیاز به طور موقت در رده ششم جدول لیگ بیستم جای گرفت.

منبع: ایرنا

224113

مطالب مرتبط