به علت آلودگی فرآورده های نفتی؛

تعطیلی جایگاه سوخت در سنندج/ عودت خسارت به رانندگان سنندجی

یکی از جایگاه های سوخت به علت آلوده بودن فرآورده های نفتی آن از سوی شرکت پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان تعطیل گردید.

کردستان ـ یدالله زندی؛ مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با تاکید این خبر در گفتگو با خبرنگار پرسون گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به صورت مداوم و مستمر جایگاه های سوخت را از نظر کمی و کیفی مورد بررسی قرار می دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه تاکید کرد: لذا هرگونه تخلف این اصناف به صورت کامل رصد می شود و با متخلفان در این زمینه برابر با قانون برخورد می گردد.

زندی با اشاره به اینکه در بازدیدهای اخیر، یکی از جایگاه های سوخت در شهر سنندج متخلف شناخته شد، گفت: با بررسی فرآورده های نفتی این جایگاه سوخت و قطعی شدن آلودگی در فرآورده نفتی این جایگاه، مکان مذکور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.


بیشتر بخوانید؛

بخار شدن میلیاردها تومان بنزین در جایگاه های سوخت

چهار جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری احداث می شود


مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از شهروندان درخواست داریم که اینگونه مشکلات را سریعا به کارشناسان این شرکت اطلاع دهند تا مشکل فنی برای خودروها پپش نیاید.

زندی در ادامه سخنان خود گفت: ماده ای که در فرآورده های نفتی جایگاه مذکور بود تاکنون برای کارشناسان ما ناشناخته است و بررسی ها و آزمایش های لازم برای مشخص شدن نوع این ماده آلوده ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان سخنان خود گفت: در صورتی که وجود و نوع ماده آلوده در فرآورده های نفتی جایگاه مذکور محرز شود، رانندگان می توانند خسارت هایی که این ماده به خودروهای آنان وارد کرده است را از صاحب جایگاه مطالبه نمایند.

شفیعی ـ استان کردستان

224311