مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان؛

چشمان در انتظار حامی ۱۸۰۰ کودک طرح محسنین کمیته امداد سمنان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: یک هزار و ۸۰۰ کودک در قالب طرح محسنین این نهاد نیازمند حامی هستند تا نیاز آنان در بخش‌های مختلف به همت نیکوکاران برطرف شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: طرح هر کارمند یک حامی فرصتی برای حمایت از این کودکان نیازمند است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان درباره طرح هر کارمند یک حامی در استان سمنان تصریح کرد: توان حامیان و مدیریت دو رکن اساسی توانمندسازی ایتام است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یکهزار و ۸۰۰ کودک طرح محسنین نیازمند حامی هستند، تصریح کرد: طرح «هر کارمند یک حامی» فرصتی برای حمایت از کودکان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار و ۲۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان سمنان تحت حمایت کمیته از خدمات حمایتی حامیان خود بهره مند می شوند بیان کرد: ۵۵ درصد ایتام دختر و ۵۳ درصد از جامعه محسنین پسر هستند.

مسعودیان راد با بیان اینکه ۷۰ درصد از کمک های حامیان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی است گفت: طرح شتابا توانمندی ایتام در بورس ایران طرح پیشنهادی استاندار سمنان در استان کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه توان حامیان در مقوله های فکری، مالی، و خدمات، متفاوت است افزود: در طرح هر کارمند یک حامی فرصتی فراهم می شود تا کارمندان استان سمنان حامی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان رویکرد اصلی کمیته امداد استان سمنان را توانمندی ایتام دانست و خاطرنشان کرد: توانمندی در مسکن، رفاه، اشتغال، بررسی و درمان جسمی و روحی، سلامت روان تنها گوشه ای از مقوله های توانمندی ایتام است.

منبع: ایرنا

223673