مسعود پزشکیان:

نباید وقتی به قدرت رسیدیم امید مردم را به ناامید کنیم

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: خدا نکند که وقتی مردم رای دادند و ما به قدرت رسیدیم ما امید مردم را به ناامیدی تبدیل کنیم.

تصویر نباید وقتی به قدرت رسیدیم امید مردم را به ناامید کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در آخرین تجمع انتخاباتی حامیان خود که در ورزشگاه حیدرنیا تهران برگزار شد،تاکید کرد: من از دروغ، تبعیض، نادیده گرفتن حق انسان‌ها در جامعه، و نادیده‌گرفتن از اینکه ورزشکاران، زنان دختران و صاحبان اندیشه و ذوق و شوق بیزارم و ایرانی سربلند می‌خواهم و ایرانی را دوست دارم که در آن همه بتوانند آزادانه و با خیالی راحت برای خود و فرزندان‌شان آرزوها و امیدشان را محقق کنند و افتخار کنند که ایرانی هستند.

وی افزود: از اینکه عده ای راحت به روی آدم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند بیزارم؛ صداقت و درستی باید در مملکت حاکم شود و اگر این صداقت و درستی در هر حادثه و بحران و جریانی شفاف باشد دیگر در خیابان‌ها با باتوم از بازنشسته و معلمان و دختران استقبال نخواهند کرد چراکه کسانی که به خیابان آمدند حق دارند و حاکمیت باید پاسخگوی حقوق آنها باشد و جواب دهد و با انها صحبت کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید اجازه داد مردم حرف‌شان را بزنند، گفت: من بارها گفته‌ام که مملکت را نمی‌توان با عده‌ای خاص اداره کرد بلکه مملکت با همه ایرانیان اداره خواهد شد و این چیزی است که ما دنبالش هستیم.

پزشکیان خطاب به طرفداران خود گفت: من وقتی شما را می‌بینیم وحشت بر جانم می‌افتد که این همه شوق، عشق و امید را میبینم خدا نکند که وقتی مردم رای دادند و ما به قدرت رسیدیم ما امید مردم را به ناامیدی تبدیل کنیم. قول می‌دهم تا زمانی که زنده‌ام از حقوق مردم ایران، قومیت‌ها، جنسیت‌ها، انسان‌ها و همه کسانی که هستند با قدرت دفاع خواهم کرد. من نه وابسته پولم و نه وابسته پست و قدرت و فقط به مردم ایران وابسته‌ام و تا جان در بدن دارم در خدمت مردم خواهم بود.

وی همچنین عنوان کرد: عده‌ای یاد گرفته‌اند که شهدا، قهرمانان و انقلاب را به نام خود مصادره کنند درحالیکه انقلاب حق همه ایرانیانی است که در این مملکت زندگی کردند. پریروز در صداوسیما راجع به سردار شهید قاسم سلیمانی حرفی گفتم اما اینها زمین و زمان را پر کردند که ما با سلیمانی مشکل داریم درحالی سلیمانی برای یک گروه نیست بلکه برای مملکت و ایران است و او قهرمان ماست و آنها حق ندارند او را مصادره کنند؛ حق ندارند شهدا را مصادره کنند و بگویند که ما انقلابی هستیم و دیگران ضد انقلاب هستند. شعاری راه انداختند به عنوان جبهه انقلاب؛ یعنی این طرف جبهه ضد انقلاب هستند؟ در حالی ما از آنها انقلابی‌تریم و زندگی جان، خانواده، رفتار و حرکات ما برای مردم و انقلاب و عزت و سربلندی مملکت بوده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه عزت جوانان ما باید حفظ شود و زندگی سالم و پر عزتی داشته باشند، گفت: قول می‌دهم تا جایی که از دستم بر می‌آید اختلافات داخلی را حل کنم چراکه ما با وحدت و انسجام می‌توانیم مملکت را اداره کنیم. دروغ گفتن، تهمت زدن، توهین کردن و حرف‌های دروغ، با ادعای مسلمانی و اصولگرایی کردن چه رابطه‌ای دارد؟ به کسی پول می‌دهند که در رسانه بنویسند پسر من نسبت به مولوی عبدالحمید توهین کرده و بعد به دروغ می‌گویند که فلانی به اهل سنت توهین کرده است درحالیکه بر اساس قرآن شیطان بر دروغگویان نازل می‌شود و دروغگویان شیطان هستند و ما جلوی این دروغ ها را خواهیم گرفت و با کمک مردم ایران کاری خواهیم کرد که هیچ کس جرات نکند به این راحتی دروغ بگوید و حقوق انسان‌ها را پایمال کند.

پزشکیان در پایان با بیان اینکه «من یکی از مردم هستم و هیچ برتری از مردم ندارم»، اظهار کرد: من این قول را می‌دهم که با تمام وجود از حق و حقوق همه صنوف، جنسیت‌ها، قومیت‌ها و طبقات و همه کسانی در مملکت زندگی میکنم دفاع کنم.

منبع: ایسنا

705333