مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کشف بیش از ۷۳ هزار کیلوگرم چوب و زغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت ماهه ابتدایی سال مجموعا ۷۳ هزار و ۶۲۷ کیلوگرم چوب، زغال و محصولات فرعی جنگل و مرتع از قاچاقچیان در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سید اسماعیل صالحی با بیان اینکه در هفت ماهه ابتدایی سال ۱۴۷ فقره قاچاق چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری کشف شده است، اظهار کرد: مجموعا ۷۳ هزار و ۶۲۷ کیلوگرم چوب، زغال و محصولات فرعی جنگل و مرتع از قاچاقچیان در استان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: در هفت‌ماه ابتدایی سال‌جاری ۶۳ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم چوب و ۵۳۵۴ کیلوگرم زغال و ۴۹۴۳ کیلوگرم محصولات فرعی مرتع و جنگل کشف شده است.

وی با اشاره به میزان کشفیات قاچاق چوب، زغال و محصولات فرعی جنگل و مرتع در سال گذشته، عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته،١١٢ فقره پرونده به وزن کلی ۵۴ هزار و ٣١٣ کیلوگرم شامل ۵۰ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم چوب، ۲۸۲۴ کیلوگرم زغال و ۱۲۴۹ کیلوگرم محصولات فرعی جنگل و مرتع در چهارمحال و بختیاری کشف شد.

صالحی با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاقچیان چوب و زغال برای حراست از منابع‌ طبیعی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع گزارش دهند.

منبع: ایسنا

209938