مشروح اخبار

از نابینایی فقط آمارها می گویند و معابر بهسازی نشده. اما دغدغه شان بیش از اینهاست. دغدغه نابیناها فقط گزارش های پله ها وخیابان ها نیست. روایت آنها از زندگی،  توانستن است.
یک زلزله شناس گفت: سیستم هشدار سریع زلزله تهران پس از تکمیل قادر به تخمین فاصله زمانی بین موج P و S زلزله است، نه پیش‌بینی زلزله، هیچ کشوری تاکنون خود زلزله را پیش‌بینی نکرده است.

بسیاری از افرادی که در دودهه اخیر، از ایران مهاجرت کردند از نظر سیاسی در ایران مشکلی نداشتند. گروه هایی که در هرجای دنیا برای خود آینده و امیدی متصور هستند جز در کشور خودشان.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امکان اتصال نرم‌افزارهای مختلف مورد استفاده درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی فراهم شده است و برنامه واسط (API) پس از اتمام تمامی مراحل فنی مورد نیاز در دسترس مراکز درمانی و تولید کنندگان نرم افزارهای مختلف قرار دارد.
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون:

امریکا به دنبال خرد کردن استخوان اقتصاد چین است

کارشناس و تحلیلگر مسایل بین الملل در تحلیل گفتمان چین و امریکا برای گرم شدن روابط دو جانبه در راستای پیروزی جو بایدن گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان از لحاظ بنیان نگاه مشترکی دارند و این موضوع تنها یک شوی سیاسی تبلیغی است.
سازمان آگهی های پرسون