بحث روز

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست و در فرهنگ غدیر اکتفای به حداقل‌ها جایی ندارد.
حسین بهمن آبادی نماینده قالیباف روز دوشنبه در ویژه برنامه شبکه خبری المیادین برای انتخابات ایران حاضر شد و اعلام کرد که نامزدان اصولگرا در نهایت توافق خواهند کرد و این توافق بعد از مناظرات انجام خواهد گرفت. او گفت هنوز فرصت هست و محور انقلابی به اجماع خواهد رسید.

رئیس قوه قضاییه گفت: نفسِ حضور در انتخابات، انسجام ملی ایجاد می‌کند و شر دشمن را دفع می‌سازد و امنیت ملی را ارتقا می‌بخشد همچنین به تحقق زندگی مطلوب‌تر در کشور کمک می‌رساند.

عبدالعزیز الهنایی، نماینده ویژه سلطنت عمان که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده است، در حاشیه این نشست با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در فاصله پنج روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری، سعید جلیلی طی سفری به تبریز رفت؛ او ابتدا به روستای مایان (روستای نمونه کشوری)، گلزار شهدا و مزار و بیت شهید آیت‌الله آل هاشم رفت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح یارانه طلا به هر نفر در سال ۶ گرم طلا می‌رسد یعنی برای یک خانواده ۵ نفره ۱۰۰ میلیون تومان در سال می‌شود.

یکی از روحانیون حامی سعید جلیلی گفت: در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، دکتر سعید جلیلی بیشترین قرابت فکری و تشابه رفتاری را به شخصیت رییس جمهور شهید سیدابراهیم رییسی دارد.

علی عبدالملکی در یادداشتی نوشت:

پزشکیان مردی برای آشتی، آزادی و رفاه

تایید صلاحیت دکتر مسعود پزشکیان که همواره با صدایی رسا می‌گوید: "من یک اصلاح طلب هستم."مرکز ثقل هوشمندی و دور اندیشی نظام برای افزایش مشارکت مردم بوده است.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت: خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه، ولی کاری نکردند.
علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مردم مبتنی بر شرایط فعلی مصرف انرژی در کشور در طول سال تا ۶ گرم یارانه طلا - یعنی معادل اعتباری آن - را دریافت خواهند کرد که از آسیب تورم در امان است و ارزشش کم نمی‌شود.