بحث روز

رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در یک مفهوم کلی می‌گویند جبهه انقلاب، این هم اسمی است که انتخاب کردند و اصول آن را هم نمی‌دانیم به چه صورت است که خودشان هم بین خودشان دعوا می‌کردند، اگر یک جبهه انقلاب است که اینقدر نباید بین آن‌ها اختلافات ریشه‌ای باشد.
معاون امنیتی وزیر کشور خبر داد:

دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تشریح مطالبی درباره مسایل امنیتی انتخابات و اقدامات و راهبردهای دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت.
مطرح کردن درددل های مردم کار پسندیده ای است ولی برنامه داشتن و عمل کردن به وعده ها مهم است. اینکه حرف های مردم را تکرار کردند ولی توانایی اجرای آن را نداشته باشند، این موضوع شکننده خواهد بود. فلذا امیدوارم که انتخابات جمعه هفته آینده پرشور باشد و مردم برای آنچه می خواهند تغییر پیدا کند پای صندوق های رای آمده و انتخاب کنند.
روز جمعه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار شد و از آنجا که هیچ‌کدام از کاندیداها به نیمی از آراء مردم دست پیدا نکردند، جمعه این هفته نیز انتخابات برگزار می‌شود.
مسعود پزشکیان در بیانیه انتخاباتی خود گفت: من پزشک مردم و وزیر دولت اصلاحات و نماینده صریح مردم، هم صدای بی‌صدایان و خاک پای ملت ایران هستم. از شما می‌خواهم که در ورای هر نگرش و نقد سیاسی فرصت انتخاب پیش رو را از دست ندهیم و کار را ناتمام نگذاریم.

رئیس دانشگاه گرمسار با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی عامل اصلی ناامیدی عده‌ای برای حضور در پای صندوق‌های رای بود، گفت: به‌نظر می‌رسد دولت جلیلی مسیر شهید رئیسی و پزشکیان نیز مسیر دولت روحانی را طی خواهد کرد، بنابراین مردم باید انتخاب کنند راه فعلی ادامه یابد یا به شرایط ۸ سال قبل بازگردند.

سرپرست ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با قدردانی از حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تصریح کرد: بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما درباره‌ی جزئیات پخش برنامه‌های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم با تاکید بر اینکه برنامه‌های دور دوم خارج از الگوهای دوره قبل نیست، در عین حال از پیشنهادهای جدید برای تولید و پخش این برنامه‌ها خبر داد.

کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.