بحث روز

فرماندار مشهد مقدس گفت: مشارکت مشتاقانه مردم از انتخابات همچنان ادامه دارد و تا این لحظه میزان مشارکت کنندگان به نسبت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با ۲۰ درصد افزایش مواجه بوده است.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: یکی از مزیت های رقابتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی که به آن کم پرداخته شده موضوع فراهم کردن زمینه برگزاری عادلانه، منصفانه و مردم پایه انتخابات است.
از اینکه جنابعالی نیز با فداکاری و گذشت، به نفع جبهه انقلاب و درخواست شورای عالی اجماع پاسخ مثبت داده و انصراف دادید، از جنابعالی قدردانی می کنیم.

وقتی از افکار عمومی می‌گوییم تصویر نهایی و چکیده ی قضاوت اجتماعی یک جامعه ی آگاه در خصوص موضوعات و مسائل برهانی آن جامعه در ذهن نقش می‌بندد. افکارعمومی فرآیندی است پیچیده که از نظرات فردی و جریانات فکری اجتماعی شکل می‌گیرد.
هشت صبح فردا مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدها به پایان می‌رسد و تا زمان تنظیم این گزارش، خبری از اجماع میان اصولگرایان نیست. تحلیل‌ها حاکی از آن است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

ماراتن تبلیغاتی ۱۷ روزه ۶ کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درحالی صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد که روز جمعه ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر، پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند تا مسیر ۴ ساله پیش روی کشور را رقم بزنند و سکان اموراجرایی کشور را به دست «گزینه اصلح» بسپارند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فناوری های پیشرفته ممکن است دیر به دست بیاید اما وقتی که به دست می آید ناگهان جایگاه یک کشور را در جهان تغییر می دهد من کسی نیستم که با اولین تشر و تهدید خارجی جا بزنم و دست از حق مردم ایران برای داشتن فناوری های پیشرفته بکشم ایستادن یک کار منفعلانه نیست اگر فعالانه مقاومت نکنیم فعال و با نشاط در مسیر پیشرفت حرکت نکنید دشمن طمع می کند.

علیرضا زاکانی در برنامه بدون تعارف:

ترسیدم به دهه ای برگردیم که به دهه عبرت تعبیر شد

زاکانی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: علت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری این بود که ترسیدم که یک وقت برگردیم به دهه ۹۰.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تا آخر با مردم صادق خواهم بود، گفت: با کمک ملت ایران، دریاچه ارومیه را نجات می‌دهیم.

مسلماً حضور گسترده و هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات پاسخی روشن به تلاش‌های اغواگرانه دشمنان در ناامید کردن ملت ایران است و دل ملت‌های مسلمان و مستضعف که جمهوری اسلامی را حامی و پناهگاه خود می‌دانند نیز دلگرم خواهد کرد.
محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت: نایب وزیر کشور دیروز گفته است" اجازه نمی دهیم سلامت انتخابات مخدوش شود." این اراده آقای وزیر را باید تحسین کرد و برای او آرزوی توفیق داشت. اما سلامت انتخابات چگونه تامین می‌شود ؟

آخرین نظرسنجی منتشر شد؛

کدام نامزد صدرنشین است؟

نتایج موج چهارم(۴تیر) نظرسنجی موسسه افکار سنجی ملت مرکز پژوهش های مجلس در خصوص مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.