رسانه‌های دیگر

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید مازرون یک سر و گردن بالاتر از همه:

انتشار ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه با عنوان کتاب سال

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید با دارا بودن ۸ رسانه در ذیل خود به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ های رسانه خصوصی کشور تبدیل شده است. این هلدینگ رسانه ای دارای ۳ روزنامه، ۳ پایگاه خبری، یک رسانه محیطی و یک موسسه فرهنگی می باشد.
مسیح مهاجری در سرمقاله جمهوری اسلامی خطاب به روحانی:

نامه آقای روحانی به شورای نگهبان یکطرفه است

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟»
افراد به دلایل مختلف ممکن است تصمیم به تغییر نام و نام‌خانوادگی خود داشته باشند و بخواهند شناسنامه خود را در این خصوص اصلاح کنند، لازم است بدانیم این موضوع مستلزم قوانینی است که باید به آن‌ها توجه کرد.
معاون مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر خدمات روانشناختی و مشاوره برای انتخاب درست پیش از ازدواج ارائه می‌شود، اما الزامی نیست، متولیان امر به‌ دنبال الزامی کردن این کار هستند.
با آن که کشور با کمبود ۱۰۰ هزار پرستار مواجه است، وزارت بهداشت حاضر نیست حدود ۲۰ هزار پرستارِ طرحی را که طرح خود را گذرانده‌اند و در دوره کرونا نیز سنگ تمام گذاشتند، به کار گیرد.
با توجه به اظهارات معاونان پرستاری و درمان وزارت بهداشت که مدعی هستند وضعیت دریافتی پرستاران در سال ۱۴۰۳ بهتر خواهد شد، اما یوسف رحیمی معاون توسعه و منابع سازمان نظام پرستاری، معتقد است که وضعیت درآمدی پرستاران پاسخگوی هزینه‌های آنها نیست.
رئیس کل بانک مرکزی با تأکید براینکه تلاطم بازار غیررسمی ارز ناشی از وضعیت منطقه است و بزودی کاهش پیدا می کند گفت: ارز ۲۸۵۰۰ تومانی امسال هم ادامه دارد و ارز تمام واردات قانونی با نرخ مبادله‌ای تأمین می شود.
نماینده تهران درباره پرداخت یارانه در دولت سیزدهم گفت: به نظر این‌جانب در این شرایط دولت باید سختی را بپذیرد، ولی خیر و منفعت مردم را اولویت دهد؛ البته اگر اطلاع رسانی عمومی بموقع انجام گیرد قطعا مردم همراهی خواهند کرد. ضمنا باید دست سوء استفاده کنندگان از این نابسامانی را با قاطعیت کوتاه کرد: بسیاری از مفاسد، با این روش، اگر با قاطعیت و همراهی مردم اجرا شود، برچیده خواهدشد.
مرگ مشکوک وکیل رحیم سعیدی عضو کانون عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، سوء قصد نافرجام به وکیل حامد میرابوالقاسمی عضو کانون وکلای دادگستری مازندران به وسیله چاقو، سوء قصد به وکیل احسان روانگردی عضو کانون وکلای دادگستری بوشهر با سلاح سرد و ضرب و شتم وی. همه این ها مواردی است که در جریان انجام وظایف حرفه ای وکالت از سوی موکل یا طرف دعوا در جریان پرونده سال گذشته اتفاق افتاد و رسانه ای شد.
چند روز پیش از سفر هیئت سعودی به سوریه در اوایل امسال، سفیر جدید امارات به دمشق رفت و جایگزین کاردار این کشور شد که از زمان بازگشایی مأموریت دیپلماتیک امارات، آن را اداره می‌کرد. فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه به همراه حسن احمد الشیخ، سفیر جدید امارات در مراسمی در دمشق حضور یافته و هر دو بر روابط «عمیق و قوی» بین سوریه و امارات متحده عربی تأکید کردند.
ترامپ در دوره تبلیغات انتخاباتی یکی از مواردی که مطرح می‌کرد این بود که برجام به ضرر آمریکاست یا بدترین توافق بوده و… او این شعار را می‌داد که اگر در انتخابات پیروز شود از برجام خارج می‌شود. بعد که پیروز شد، لحنش به همین تندی ادامه پیدا کرد. در داخل کشور هم ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به‌ راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد.
تماشای قلعه شوش یا قلعه فرانسوی‌ها از نزدیک بسیار جذاب است. این قلعه مکانی مناسب برای افراد علاقه‌مند به تاریخ و معماری تلفیقی ایرانی اروپایی است. در این قلعه چشم‌انداز زیبایی از شهر را قابل مشاهده است.