رسانه‌های دیگر

اگرچه هنوز تغییر اعمال‌شده در لایحه عفاف و حجاب به تصویب شورای نگهبان نرسیده، اما یکی از موضوعاتی که در اصلاحات اعمال‌شده در طرح مورد توجه قرار دارد، امکان برداشت از حساب فرد است؛ امری که مشخصا نقض حقوق شهروندی افراد است و بیش از آنکه بازدارنده باشد، منجر به افزایش نارضایتی عمومی خواهد شد.
بنابر ادعای نشریه آمریکایی با توجه به اینکه اختلافات میان رهبران آلمان و فرانسه در روزهای اخیر بیش از پیش نمود پیدا کرده است، این ۲ مقام غربی هرگز روابط خوبی با یکدیگر نداشته‌اند.
بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب, انتظار آن بود که رسانه ملی همه توان و تجربه خود را برای تبین این دیدگاه به کار گیرد و نمونه هایی از آثار خسارت بار و فاجعه آمیز دامن زدن به اختلافات و دعواهای سیاسی را پیش روی مخاطبان خود قرار بدهد.
«رای باطله همواره در انتخابات وجود داشته است. تفاوت این دوره با دوره‌های قبل، نسبت رای باطله با مشارکت و همچنین نسبت رای باطله با بالاترین آرای کسب شده برای حضور در مجلس است. یعنی در گذشته اگر رای باطله حتی به همین اندازه هم داشتیم، نسبت تعیین‌کنندگی زیادی با تعداد مشارکت‌کنندگان نداشت، اما این‌بار، رای باطله نشان‌دهنده نوعی نگرش رفتار رای‌دهندگان به شرایط سیاسی است که میزان رای باطله را قابل تامل می‌کند.»
رییس پلیس فتا فراجا، میزان کلاهبرداری‌های اینترنتی را حدود ۳۷ درصد اعلام کرد و گفت: بارها در رسانه‌ها تاکید کردیم که سازمان‌ها حتما باید با سرشماره مشخصی که از قبل به مردم ابلاغ می‌شود به ارسال پیامک مبادرت کنند.
در جریان بازدید رییس جمهور از مناطق سیل زده بلوچستان یک مرد منتقد بلوچ خطاب به رئیسی گفت؛ من از مخالفین شما بودم ولی الان از موافقین شما شدم، مردم بلوچستان همینقدر کم توقع، سریع رضا و قدرشناس هستند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیات جنبش حماس که به قاهره سفر کرده برای مشورت با رهبران جنبش، پایتخت مصر را ترک کرده است.