رسانه‌های دیگر

پس از گذشت ۱۰ ماه از تصویب واردات خودروهای کارکرده در مجلس و تداوم بلاتکلیفی اجرای آن، وزیر صمت اخیرا جمله‌ای را درباره آخرین وضعیت آنها به کار برده که نشان می‌دهد دولت و به‌طور خاص وزارت صمت دیگر مانند گذشته به دنبال پیگیری این طرح نیست.
روایت متفاوت کیهان از ماجرای درمانگاه قم

طلبه عکس نگرفته اما کتکش زدند و عمامه‌اش افتاد!

ماجرای درگیری یک زن با یک طلبه در درمانگاهی در قم به به موضوع جنجالی این روزها بدل شده است؛ موضوعی که علاوه بر بازتاب گسترده داخلی و خارجی، حالا روایت‌های جدیدی از آن رو می‌شود که یکی از این دست روایت‌ها را روزنامه کیهان مطرح کرده است.
در شرایطی که واکنش‌ها به ماجرای جر و بحث زن قانون‌شکن با یک روحانی در درمانگاهی در قم در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد و مقام‌های قضایی نیز دستورهای لازم را برای رسیدگی به این حادثه صادر کرده‌اند، جریان‌های ضدانقلاب در واکنش به این ماجرا اقدام به‌خودزنی کرده و کمپین «من سلیطه ام» به راه انداختند.
دولت رئیسی نه حکمران دلار است نه ریال؛ فقط تصمیمات خلق الساعه می گیرد

فقط فساد فی الارض مهم نیست،فساد فی ‌الأرز هم مهم است!

دولت سیزدهم وقتی زمام امور را از دولت قبل از خود تحویل گرفت، دلار 24 هزار تومان بود و حالا بالای 60 هزار تومان است، یعنی دو برابر و نیم.
هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از ترکیب مجلس دوازدهم به دلیل مشخص‌نبودن بخشی از کرسی‌های تهران و برخی از کرسی‌های شهرستان داشت، اما به نظر می رسد تعداد نمایندگان مستقل، معتدل و اصلاح‌طلب نسبت به مجلس یازدهم کمتر نیست.
جلسه علنی مجلس پس از سه هفته تعطیلی روز دوشنبه 14 اسفند ماه به دلیل حضور نداشتن بسیاری از نمایندگان برگزار نشد.
یکی از بلاگرهای سفر به نام Ane که تنیس باز هم هست، گفت: غیر از مخاطبانی که در حوزه سفر دارم، دوستان تنیس بازی هم دارم که سفرم به ایران را دنبال می‌کنند.