رسانه‌های دیگر

وزیر ارتباطات دولت ورحانی در گفت و گو با ماهنامه اندیشه پویا از ضررهای بزرگ به ایرانسل و همراه اول در ۶ ماهه اخیر پرده برداشته و بار دیگر از عدد شگفت انگیز سود فروش وی پی ان در ایران گفته که نشان از فاجعه آمیز بودن سیاست فیلترینگ در کشور دارد.
سرنوشت چهار سال آینده اتاق ‌بازرگانی روز شنبه مشخص خواهد شد. انتخابات پارلمان بخش‌خصوصی مهم‌ترین همه‌پرسی در جامعه فعالان اقتصادی است.
علیرغم اصرار مسئولان به عدم ارتباط نوسانات قیمت ارز و سکه با مسائل هسته‌ای و برجام، انتشار خبر توافق هسته‌ای ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موجب اُفت شدید قیمت دلار و سکه در روزهای اخیر شد.

رافائل گروسی پس از سفر به تهران ادعاهایی را مطرح کرده که به لحاظ فنی فاقد ارزش است اما از نظر سیاسی می‌تواند قابل فهم باشد. غرب برای بازگشت به میز مذاکراتی که همواره اعتراف می‌کند راهی جز دیپلماسی در برابر ایران ندارد نیاز به آماده کردن فضا، عبور از نشست شورای حکام و حفظ آبروی خود دارد.
چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
در حالی‌که پیش‌تر نهادها و موسسات جهانی از رشد پایین خبر می‌دادند رصد آمارها نشان می‌دهد که در آغاز سال ۲۰۲۳، اقتصاد با یک رشد سریع روبه‌رو خواهد شد‌.
مدیران شرکت‌ها در جریان یک نظرسنجی که با هدف «چکاپ وضعیت کسب‌وکارها در مواجهه با ریسک‌های مختلف اقتصادی و غیراقتصادی» انجام شد، پیش‌بینی خود از چشم‌انداز رشد اقتصادی و همین‌طور، آینده بنگاه تحت مدیریتشان را اعلام کردند.
برخی شنیده‌ها حاکی است با وجود سابقه مردودی راهکار برجام، همچنان برخی افراد باقی مانده از دولت قبل مشغول القای این گزاره به مسئولان تصمیم‌ساز هستند که برای آرامش بازار ارز چاره‌ای جز بازگشت به همان نسخه رد شده نیست.
وزیر آموزش و پرورش انگار وزیر وزارتخانه دیگری است؛

دانش آموزان مسموم می شوند، نمایندگان سرگرم طرح صیانت هستند

‎اگر نمایندگان دو شهر قم و بروجرد دختران نازنینشان در مدارس حوزه انتخابیه‌شان تحصیل می‌کنند، در کدام مدارس هستند؟ و اگر دختران دلبندشان در کنار خودشان در پایتخت می‌زیند، آیا از برخی همشهری‌های دخترانشان در آن بعضی مدارس باخبرند؟‏
علی دایی ما را دنیا قبول دارد، اما خودمان حتی حاضر نیستیم او را کاندیدای سرمربیگری تیم ملی کنیم

او اسطوره ما مردم است

اسطوره بزرگ فوتبال ایران که مدتی ممنوع‌الخروج بود به اتفاق همسر در پاریس حضور پیدا کرد تا یک شب به یادمانی دیگر را پشت سر بگذارد؛ شبی پر از اتفاقات زیبا برای دایی و لحظات احساسی و غرورانگیز برای مردم کشورمان.
اصلاح‌طلبان پس از واگذاری مناصب قدرت سیاسی به رقیب نتوانسته‌اند چشم‌اندازی برای آینده این جریان ترسیم کنند. فعالیت سیاسی آنها از بهار1400روند معکوس گرفته و به انکار گذشته، خروج از ذیل نام اصلاح‌طلبی و متهم کردن شرکای دیروز رسیده‌اند.
جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته درحالی برگزار شد که برای اولین بار به صورت رسمی سرانجام اعضا تصمیم گرفتند تا درخصوص سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به بحث و بررسی پرداخته تا هرچه سریع‌تر وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص شود.
سال آینده فروش خودرو در بورس کالا انجام خواهد شد یا سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؟ قیمت محصولات تولیدی و وارداتی چگونه کشف خواهد شد، در بورس کالا یا توسط شورای رقابت؟