رسانه‌های دیگر

روزنامه جمهوری اسلامی:

بازنشستگان توقع بیجا ندارند

خیابان جای بازنشستگان نیست. نباید جوری رفتار شود که مجبور باشند بر آسفالتی، پای بکوبند که به دست خود بر زمین پوشانده‌اند.
یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این است که وضعیت بازارها و اقتصاد کشور در سال آینده به کدام‌سو حرکت خواهد کرد.
سفر امیرعبداللهیان به عراق و دیدار با مقام‌های بلندپایه این کشور فرصتی شد تا آخرین مواضع اصولی جمهوری اسلامی پیرامون مذاکرات وین تشریح شود و زنگ هشدار درباره تحرکات جدید کشورهای طرف مذاکره با بهره‌گیری از ابزار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صدا درآید.
بورس تهران برای دومین روز متوالی شاهد رشد ۴درصدی بود و دماسنج اصلی بازار سهام، با قدرت‌نمایی خریداران وارد کانال یک‌میلیون و ۶۰۰هزار واحدی شد که به این ترتیب محدوده مهم روانی را مجددا فتح کرد.
رییس‌جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود و در آستانه سالگرد حمله نظامی به اوکراین اعلام کرد که مسکو مشارکت خود در معاهده «نیو استارت» .
بررسی راه‌اندازی مرکز مبادله ارز با طلا؛

رولت روسی

خبر راه‌اندازی مرکز مبادله ارز با طلا از سوی بسیاری از کارشناسان به منزله مداخله فعال در بازار ارز تعبیر شده که به معنای یکسان سازی نرخ بازار آزاد ارز در با مرکز مبادله ارز و طلاست
فقط یک اتفاق می‌توانست شیرینی پیروزی آسیایی فولاد را به کام هواداران این باشگاه تلخ کند و آن، مصاحبه زشت و عجیب سرمربی این تیم در مواجهه با رسانه‌های خارجی بود.
هشدار رئیس انجمن مددکاران اجتماعی را جدی بگیریم

رویش «گُل»‌های مرگبار دم در مدرسه‌ها

نتایج تحقیقات جدید در حوزه سن مصرف مواد مخدر، نگرانی‌های والدین را بیشتر از قبل کرده است.رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به‌تازگی گفته: «طبق تحقیقات جدید و نتایج پژوهش‌ها، سن مصرف مواد و خرید آن از ۱۵ سالگی تا ۱۹ سالگی بین نوجوانان بسیار دیده می‌شود.
اقدام عجیب قالیباف درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت

برای کاهشی‌شدن قیمت‌ها خبری از مسئولان نیست

این جمله که «افکار عمومی فراموشکار است» شاید جمله درستی باشد اما نه در رابطه با وعده‌های مسئولانی که حتی یک سال هم نتوانستند به آنچه ادعا کرده بودند جامه عمل بپوشانند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برای رهایی از تبعات پیگیری قضایی پرونده ویلموتس، دست به دامان رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا، وزیر ورزش و قوه قضاییه شده است.
بیست روز پیش بود که وزیر جهاد کشاورزی از طرحی به نام «فجر تا فطر» رونمایی کرد. طرحی که از 12 بهمن شروع شد و قرار است تا 2 اردیبهشت یعنی روز عید فطر ادامه پیدا کند. در این طرح قرار است کالاهای اساسی در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف 5 تا 25درصد عرضه شود.
دو سال و چند ماهی است که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و در این مدت به موازات هر اظهارنظری، خواه در قالب نطق پیش از دستور و ارائه طرح و... بخشی از اهالی رسانه و سیاست مستند به اصول قانون اساسی و سایر نظامات حاکم بر جامعه، زبان انتقاد گشوده و عملکرد مجلس را مورد نقد و ایراد قرار می‌دهند.