رسانه‌های دیگر

مدیران شرکت‌ها در جریان یک نظرسنجی که با هدف «چکاپ وضعیت کسب‌وکارها در مواجهه با ریسک‌های مختلف اقتصادی و غیراقتصادی» انجام شد، پیش‌بینی خود از چشم‌انداز رشد اقتصادی و همین‌طور، آینده بنگاه تحت مدیریتشان را اعلام کردند.
برخی شنیده‌ها حاکی است با وجود سابقه مردودی راهکار برجام، همچنان برخی افراد باقی مانده از دولت قبل مشغول القای این گزاره به مسئولان تصمیم‌ساز هستند که برای آرامش بازار ارز چاره‌ای جز بازگشت به همان نسخه رد شده نیست.
وزیر آموزش و پرورش انگار وزیر وزارتخانه دیگری است؛

دانش آموزان مسموم می شوند، نمایندگان سرگرم طرح صیانت هستند

‎اگر نمایندگان دو شهر قم و بروجرد دختران نازنینشان در مدارس حوزه انتخابیه‌شان تحصیل می‌کنند، در کدام مدارس هستند؟ و اگر دختران دلبندشان در کنار خودشان در پایتخت می‌زیند، آیا از برخی همشهری‌های دخترانشان در آن بعضی مدارس باخبرند؟‏
علی دایی ما را دنیا قبول دارد، اما خودمان حتی حاضر نیستیم او را کاندیدای سرمربیگری تیم ملی کنیم

او اسطوره ما مردم است

اسطوره بزرگ فوتبال ایران که مدتی ممنوع‌الخروج بود به اتفاق همسر در پاریس حضور پیدا کرد تا یک شب به یادمانی دیگر را پشت سر بگذارد؛ شبی پر از اتفاقات زیبا برای دایی و لحظات احساسی و غرورانگیز برای مردم کشورمان.
اصلاح‌طلبان پس از واگذاری مناصب قدرت سیاسی به رقیب نتوانسته‌اند چشم‌اندازی برای آینده این جریان ترسیم کنند. فعالیت سیاسی آنها از بهار1400روند معکوس گرفته و به انکار گذشته، خروج از ذیل نام اصلاح‌طلبی و متهم کردن شرکای دیروز رسیده‌اند.
جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته درحالی برگزار شد که برای اولین بار به صورت رسمی سرانجام اعضا تصمیم گرفتند تا درخصوص سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به بحث و بررسی پرداخته تا هرچه سریع‌تر وضعیت نیمکت تیم ملی مشخص شود.
سال آینده فروش خودرو در بورس کالا انجام خواهد شد یا سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؟ قیمت محصولات تولیدی و وارداتی چگونه کشف خواهد شد، در بورس کالا یا توسط شورای رقابت؟
از دل انتخابات ریاست‌جمهوری 1400، دولت جناب آقای رییسی بیرون آمد. این اتفاق برآیند همه عواملی است که سبب‌ساز آن شدند و نتیجه آن، محصول تلاش همه کسانی است که باعث به قدرت رسیدن ایشان شدند؛ حالا بعضی بیشتر و بعضی کمتر.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اصرار بی‌مورد بر نفی برجام، کوتاهی در اعلام صریح بی‌طرفی در جنگ اوکراین و ادامه سیاست نگاه یکطرفه به شرق و ایجاد تنش در روابط با غرب، تاکنون خسران‌های زیادی به کشور وارد کرده است.

یکشنبه، روزی عجیب در بازار آزاد ارز ایران بود. درحالی‌که ظهر دیروز قیمت هر دلار آمریکا در معاملات فردایی به بالای ۶۰هزار تومان رسیده بود، از ساعت ۱۵ با ورود صرافی‌ها به خرید و فروش با نرخ توافقی قیمت دلار مسیر بازگشت را تجربه کرد و هر دلار تا ۵۵ هزار تومان پایین آمد.
امروز هشتم اسفند ماه صد و دومین سالگرد امضای عهدنامه ۱۹۲۱ ملقب به پیمان مودت و دوستی بین ایران و روسیه در سال ۱۲۹۹ است.

سرکرده کومله با ادعای اینکه «ما دنبال فدرالیسم هستیم و آن را کتمان نمی‌کنیم و برای آن تلاش خواهیم کرد»، در حاشیه این نشست در مصاحبه با BBC گفت هنوز خیلی از احزاب و جریانات اپوزیسیون حاضر نیستند هویت‌های اتنیکی (قومی) و فرهنگ و زبانی را به‌رسمیت بشناسند.
مطابق بررسی‌ها در بودجه سال آینده بانک های دولتی موظف شدند که نسبت به فروش اموال مازاد خود به تشخیص وزیر اقتصاد اقدام کنند. همچنین به بانک‌ها اجازه داده می‌شود که با تصویب هیات وزیران در طرح‌های مهم کشور سرمایه‌گذاری کنند.
روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به رای ممتنع ایران به قطعنامه سازمان ملل در باره محکومیت روسیه در جنگ اوکراین نوشت: رأی ممتنع در جائی کاربرد دارد که رأی ‌دهنده تکلیف خود را نداند و تشخیص موضوع یا جوانب و عوارض آن برایش مشکل یا ناممکن باشد.