رسانه‌های دیگر

همه ساله صداوسیما تلاش می‌کند تا برای جذب مردم از مجریان مشهور استفاده کند، اما امسال ظاهرا برخی از این مجریان رغبتی برای پذیرش نداشتند و از مجریانی استفاده خواهد کرد که یا نزدیکی فکری به جریان اصولگرایی دارند و یا در دهه 60 شهرت زیادی داشتند و پس از آن دیگر نشانی از آنها نبود.
این توافق با وساطت چین منعقد شده است و احتمال می‌رود پس از اعتراضات ایران درباره موضع‌گیری‌های چین در عربستان سعودی و اجلاس GCC نیز، عزم چین برای تسهیل این آشتی و اعمال نفوذ به عربستان برای پذیرش این توافق زیاد شده باشد.

انتقاد از نسبت دروغ به امام خمینی(ره) درباره آغاز جنگ؛

شبهه‌افکنی در پاره‌ای از محکمات تاریخ انقلاب اسلامی

اخیرا مشاهده می‌شود در شرایطی که کشور درگیر انواع معضلات است و نارضایتی و بی‌اعتمادی اجتماعی در سطح بالایی وجود دارد، برخی افراد و نحله‌های فکری، با اغراض مختلف فرصت را غنیمت شمرده تا به بهانه همراهی با جریان اعتراضی مردم، پاره‌ای از محکمات تاریخ انقلاب اسلامی و سندهای موجود دال بر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و امام خمینی را به‌زعم خود سست کنند.

انتشار خبر توافق ایران و عربستان، چند روز پس از خبر توافق ایران و آژانس، دومین شوک کاهشی را به بازار ارز و سکه وارد کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد روز گذشته نرخ دلار در معاملات غیررسمی فردایی تا کانال ۴۴هزار تومان نیز پایین آمد.
روزنامه اصولگرای جوان در مطلبی مدعی شد: تعدادی از خانواده‌های جان‌باختگان هواپیما‌های اوکراینی همچون خانواده‌های جواد سلیمانی، محسن اسدی‌لاری و زهرا مجد در روز‌ها و ماه‌های گذشته در یادداشت‌ها و نامه‌هایی از فعالیت‌های براندازانه اسماعیلیون انتقاد کردند و خواستار استعفای وی از جایگاه دبیری و سخنگویی انجمن شدند.
روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی درباره توافق ایران و عربستان نوشت: خبر توافق میان ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه، قطعاً تحول قابل توجهی در مناسبات منطقه خاورمیانه و جهان اسلام به وجود خواهد آورد.
روابط ایران و عربستان پس‌از ۷ سال احیا شد

آشتی‌کنان در چین

ایران و عربستان پس از ۷ سال بحران سرانجام تصمیم گرفتند به بن‌بست دیپلماتیک خاتمه دهند و طی دو ماه آینده مسیر را برای برقراری روابط دیپلماتیک و تبادل سفیر فراهم کنند.
وزیر ارتباطات دولت ورحانی در گفت و گو با ماهنامه اندیشه پویا از ضررهای بزرگ به ایرانسل و همراه اول در ۶ ماهه اخیر پرده برداشته و بار دیگر از عدد شگفت انگیز سود فروش وی پی ان در ایران گفته که نشان از فاجعه آمیز بودن سیاست فیلترینگ در کشور دارد.
سرنوشت چهار سال آینده اتاق ‌بازرگانی روز شنبه مشخص خواهد شد. انتخابات پارلمان بخش‌خصوصی مهم‌ترین همه‌پرسی در جامعه فعالان اقتصادی است.
علیرغم اصرار مسئولان به عدم ارتباط نوسانات قیمت ارز و سکه با مسائل هسته‌ای و برجام، انتشار خبر توافق هسته‌ای ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موجب اُفت شدید قیمت دلار و سکه در روزهای اخیر شد.

رافائل گروسی پس از سفر به تهران ادعاهایی را مطرح کرده که به لحاظ فنی فاقد ارزش است اما از نظر سیاسی می‌تواند قابل فهم باشد. غرب برای بازگشت به میز مذاکراتی که همواره اعتراف می‌کند راهی جز دیپلماسی در برابر ایران ندارد نیاز به آماده کردن فضا، عبور از نشست شورای حکام و حفظ آبروی خود دارد.
چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
در حالی‌که پیش‌تر نهادها و موسسات جهانی از رشد پایین خبر می‌دادند رصد آمارها نشان می‌دهد که در آغاز سال ۲۰۲۳، اقتصاد با یک رشد سریع روبه‌رو خواهد شد‌.