رسانه‌های دیگر

دولت سیزدهم طرح مولدسازی را به‌عنوان «بزرگ‌ترین طرح تحول اقتصادی ایران»به ناگاه رونمایی کرده و قصد دارد از قبل آن برای اقتصاد ایران کاری کند، کارستان.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: براساس قواعد حاکم بر روابط بین‌المللی، سفر رئیس‌ جمهور رئیسی به چین قبل از آنکه چین رسماً به خاطر مواضع ضدایرانی شی‌جین‌ پینگ از دولت و ملت ایران عذرخواهی کند، اقدام درستی نبود.
حمله به مجلس بخاطر تغییرات در بودجه؛

خرج دولت را بالا بردید، درآمدش را کم کردید

بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درزمینه بودجه 1402 نشان از ادامه راهی دارد که در سالیان گذشته طی شده است.
کیهان نوشت:مرور مواضع محافل غربگرا درباره روابط راهبردی ایران و چین، انبوهی از تناقضات تحلیلی را یادآور می‌شود.

سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به چین با هیات اعزامی که جای خالی برخی از وزرا در آن کاملا محسوس بود به نظر کارشناسان این بار دستاورد اقتصادی نداشت و بیشتر از اینکه جنبه اقتصادی داشته باشد سیاسی است.
نیکی هیلی شخصیتی حزبی دارد و در صورت تشخیص این موضوع که دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی پیروز می شود، به نفع یکی دیگر از رقبای ترامپ که شانس بیشتری در پیروزی بر او دارد (مانند دسانتیس) کنار خواهد رفت.
محمد حسن نجمی او که خودش زمانی مسوول مقابله با اپوزیسیون حاکمیت در زمان شاه بوده، حالا 44 سال بعد از آخرین روزهای این مسوولیتش، در تجمع اپوزیسیون حاکمیت در زمان جمهوری ‌اسلامی شرکت کرده است.
رئیس‌جمهور در دیدار با «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین با تاکید بر ضرورت گسترش مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، علمی، فناوری و فرهنگی، اجرای سند جامع مشارکت راهبردی میان ایران و چین را اقدامی مهم در جهت تثبیت صلح و ثبات در منطقه دانست.
درحالی که سلطنت طلبان و رسانه‌های حامی آن مدعی بودند توانسته‌اند همزمان با راهپیمایی‌های میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب در ایران تجمعی ده‌ها هزار نفری در لس‌آنجلس برپا کنند؛ ایران‌اینترنشنال مدعی شده بود که این تجمع با حضور 80 هزار نفر برگزار شده است
روزنامه عصراقتصاد در مطلبی طنزگونه نوشت: اکونومیست با بررسی ۱۷۲ شهر مهم جهان تهران را ارزان‌ترین و سنگاپور و نیویورک را گران‌ترین شهرهای جهان معرفی کرد. تهران در جایگاه ۱۷۰ جهان از این نظر قرار گرفته و تریپولی و دمشق به ترتیب پایین‌تر از ایران قرار دارند.
«کیومرث پوراحمد» از جمله سینماگرانی است که در جریان آشوب‌های امسال به زندان رفت؛ البته نه برای مجازات، بلکه برای استفاده از حمایت قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها جهت ساخت فیلم، گذرش به زندان افتاد!
پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال که حتی به تیم ملی ایران رسید و در عرصه باشگاهی هم تجربه حضور در تیم معتبری مانند پرسپولیس را به کارنامه‌اش اضافه کرد، این روزها چنان از این ورزش فاصله گرفته که شاید نسل جدید به‌سختی به یاد بیاورد که هنرپیشه اول سال‌های اخیر سینمای ایران روزگاری در مستطیل سبز هنرنمایی می‌کرد.