رسانه‌های دیگر

درحالی که شرکت اسنپ مدعی است که زمانی‌که مسافری برای بازگویی شکایت خود با تیم پشتیبانی تماس می‌گیرد یا حتی اعتراض خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌کند، کارشناسان مربوطه بعد از شنیدن قصه مسافر و راننده و بررسی اطلاعات مربوط به سفر تلاش می‌کنند موضوع را به بهترین شکل ممکن حل کنند اما؛ شنیده ها حاکی از این است که بسیاری از کاربران در شکایات خود در حالی که سند مشخصی نیز دارند اما موفق به احقاق حق خود نشده و جملات ضد و نقیضی از پشتیبانی اسنپ دریافت می کنند.
شب شهادت مولا علیه‌السّلام در تفنّنات فجازی به گفت‌وگوی مکتوبی برخورد کردم از دو دانشجوی همکلاسی؛ که یکی دیگری را بشارت تعطیلی روز بیست‌ویکم رمضان داده‌بود و دیگری در پاسخ برآمده‌بود که: «خدا علی را بیامرزه، که موجب این تعطیلی شد!»؛ و کار به این‌جا ختم نشده‌بود و هشتگ مشمئزکننده‌ای را هم تازه کرده‌بود.
محمدرضا عارف، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب اخیراً گفته است: باید اعتراف کنیم که قدر مردم کشورمان را که خالصانه در سخت‌ترین شرایط در عرصه‌های مختلف حضور داشتند ندانستیم و تأسفبارتر آنکه برای این مردم نجیب خط و نشان هم می‌کشند!
بالاخره بعد از 5 روز مجادله لفظی میان شورای رقابت و وزارت صمت، این خودروسازان بودند که قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند.
بسیاری از وزیران دولت سیزدهم سوابق اجرایی ارشد نداشتند تا آنجا که به وضوح می‌بینیم این وزیران و دیگر مدیران بلندپایه دولت نه تنها در حوزه تصدی خود ارتقایی ایجاد نکرده‌اند بلکه بعضا برای مسائل روزمره زیرمجموعه خود با مشکل جدی مواجه شدند.
چغاله بادام700هزارتومانی وگوجه سبز 2میلیون تومانی؛

مرزی برای قیمت میوه نوبرانه نیست؟؟

پای نوبرانه‌های خوش آب و رنگ که به بازار میوه باز می‌شود، همه چیز رنگ دیگری به خود می‌گیرد؛ اینجا دیگر مرزی برای قیمت نیست. نوبرانه است و بدون رقیب؛ قیمتش را کشش بازار و رغبت مشتری تعیین می‌کند.
تریبون‌های رسانه‌ملی یا نهادها و مراکز دیگر بسیار ارزان و آسان در اختیار افراد قرار می‌گیرد، یا آن را حق خود و نشانه شایستگی خود می‌دانند و دیگر تلاشی برای آنکه در هر سخنرانی یا خطبه یک اثر فاخر از خود به جا بگذارند نمی‌کنند.
باشگاه پرسپولیس چند ساعت قبل از بازی این تیم با ملوان در خبری عجیب اعلام کرد که اصلا قرار نبوده ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد را به‌عنوان ورزشگاه محل میزبانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کند و اخبار منتشر‌شده در این زمینه صحت ندارد.
مقایسه اش کنید با اثر آلفرد هیچکاک تا متوجه ضعیف بودنش بشوید

حمله کیهان؛ این بار به برادران لیلا

«برادران لیلا» یک فیلم نیست و سازنده آن هم هرگونه هنرمندی اعم از سخنران و بیانیه نویس محسوب شده و اثرش انشاء یا نمایش رادیویی تلقی گردد اما قطعا او یک فیلمساز به شمار نمی‌آید.
بررسی آمارهای پولی نشان می‌دهد که زنگ خطر شاخص‌های نمایانگر انتظارات تورمی به صدا درآمده است. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده از سوی بانک مرکزی، نرخ رشد نقطه به نقطه پول در دی‌ماه سال گذشته به سطح ۷۰درصدی رسیده است که از پاییز سال۹۹ بی‌سابقه محسوب می‌شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نمی‌خواهیم بگوئیم مناسک دینی و حجاب مهم نیستند. مناسک برای تعالی روحی و معنوی لازمند و حجاب واجب شرعی است و یک نظام حکومتی اسلامی باید برای تشویق کردن دختران و زنان به رعایت حجاب تلاش کند.

نماگر اصلی بازار سهام در جریان معاملات دیروز توانست با رشد ۴/ ۱درصدی به محدوده دو میلیون و ۱۱۹هزار واحدی برسد. قله تاریخی قبلی که شاخص کل بورس تهران ثبت کرده بود به ۲۰مرداد سال۹۹ برمی‌گردد و اکنون این شاخص پس از ۳۱ماه معاملاتی با رشد روز گذشته در بیشترین مقدار تاریخی خود قرار گرفت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دخالت‌های عناصر افراطی و خودانقلابی‌ پندار، که در تصمیم‌ سازی‌های دهه‌های اخیر نقش زیادی ایفا کردند، جامعه ما را دوقطبی کرد و بزرگ‌ترین ضربه را به اعتماد مردم نسبت به مسئولین نظام وارد ساخت.