آشپزی

طرز تهیه خوشمزه‌ترین غذای چهارشنبه سوری را اگر نمی دانید کافی است با ما در این مطلب همراه شوید.
امروزه ماشین ظرفشویی با شستن ظرف های کثیف در زمان کوتاه، سبب صرفه جویی در زمان اشخاص می شود. ولی بعضی وقتها ظرف های شسته شده به وسیله ماشین ظرفشویی، به درستی تمیز نشده و یا لایه ای سفید رنگ بر روی می ماند و یا بعضی از آنها بعد از شست و شو مات می شوند. در این مقاله به دلایل و شیوه های پیشگیری از مات شدن و سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی پرداخته ایم.
مافین اسفناج و پنیر یک غذای مدرن و مجلسی، همچنین سالم و مغذی برای ترغیب کودکان به خوردن سبزیجات است. این مافین از بافتی لطیف برخوردار است و طعم اسفناج در آن زیاد محسوس نمی‌‌باشد.
چای نوشیدنی معروف و محبوبی در سراسر دنیاست اما محبوبیت آن در ایرانی‌ها با همه دنیا فرق دارد تا جایی که ما ایرانی ها حتی در هوای گرم تابستان باز هم چای می نوشیم و در تمامی محافل جشن ها و مهمانی ها از مهمانان با چای پذیرایی می کنیم.
روش پخت دمی کباب را اگر نمی دانید کافی نگاهی به این گزارش بیندازید.
طرز تهیه سوهان یزدی را اگر نمی دانید کافی است این گزارش مفید را بخوانید.
آش دوغ بختیاری یکی از آش های سنتی ایرانی می باشد که طعم و مزه بی نظیری دارد. مواد اولیه این آش از پوشش گیاهی منحصر به فرد استان چشم نواز و سرسبز چهار محال و بختیاری تهیه می شود، آش دوغ بختیاری همانند کباب بختیاری در این منطقه معروف است و طرفداران زیادی دارد.
خوراک قارچ و سبزیجات یک غذای رژیمی بدون گوشت و بسیار خوشمزه و لذیذ برای دوستداران قارچ بخصوص برای گیاه خواران عزیز است که طرز تهیه آن را در ادامه خواهید دید.
سیب پخته یا کمپوت سیب یکی از میوه های مفید برای چاق شدن صورت است. یکی دیگر از خواص سیب پخته و فواید آن ایجاد لطافت و زیبایی پوست است .کمپوت سیب یکی از انواع کمپوت ها با طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد شما می توانید این کمپوت لذیذ را برای تزیین شیرینی و کیک هایتان استفاده کنید.پس با ما در مجله خبری پرسون همراه باشید.
دلیل وا رفتن کباب تابه ای و اینکه چکار کنیم که کباب تابه ای وا نرود موضوعی است که در این گزارش به آن می پردازیم.