نگرانی اصولگرایان ۲ روز مانده به انتخابات

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران پیش‌بینی کرد با شکسته شدن سبد رای اصولگرایان به دلیل کنار نکشیدن نامزدهای این جریان، رقابت اصلی در دور دوم انتخابات میان رییسی و همتی باشد.
تصویر نگرانی اصولگرایان ۲ روز مانده به انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، علی محمد نمازی روز چهارشنبه درباره احتمال کناره‌گیری امیر حسین قاضی‌زاده‌ هاشمی و علیرضا زاکانی دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع سید ابراهیم رییسی گفت: ماندن محسن رضایی را از میان نامزدهای اصولگرا قطعی می‌دانم، چرا که او در انتخابات قبلی هم همواره تا آخر مانده بود و احتمال اینکه قاضی زاده و زاکانی به نفع رییسی کنار بروند، زیاد است البته ممکن است سعید جلیلی هم این کار را انجام دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران درباره بحث‌های مطرح شده از سوی طرفداران جلیلی مبنی بر کناره‌گیری رییسی به نفع این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: کلیپی را دیدم که در آن فردی تحلیل می‌کرد که خطری که از سوی اصلاح‌طلبان، رییسی را تهدید می‌کند این است که آنها تلاش می‌کنند انتخابات میان رییسی و همتی، به مرحله دوم کشیده شود تا آرای خاکستری را به سود همتی تحریک کنند.

نمازی خاطرنشان کرد: اطرافیان رییسی همچنین نگرانند که آرای اصولگرایان به سوی جلیلی و قاضی‌زاده‌ هاشمی سرازیر شود. البته آنها اسمی از زاکانی به میان نمی‌آورند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر اگر جلیلی بخواهد بماند، قطعا تحت فشار قرار خواهد گرفت چرا که نگران هستند که انتخابات با این سطح از مشارکت، با آقای رییسی و همتی به مرحله دوم برسد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس فردا - جمعه- برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

306026