فلاحی:

انتخابات موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات تجلی مردم سالاری و موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود.
تصویر انتخابات موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، احمدحسین فلاحی با اشاره به در پیش بودن 28 خرداد خاطر نشان کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری و موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود و حضور در آن، مانور اقتدار و نشان دهنده اعتماد به نظر مردم در اداره کشور است.

وی افزود: در شرایطی که کشور های منطقه خاورمیانه درگیر جنگ و ناامنی هستند برگزاری یک انتخابات پرشور و حد اکثری در یک فضای آرام به جهانیان نشان می دهد که کشور ما با وجود تلاش کشور های استکباری و البته باوجود برخی مشکلات معیشتی امن و آرام پیش می رود و مردم برای ساختن کشور خود به هیچ بیگانه ای چشم امید ندارند.

فلاحی تاکید کرد: همانطور که رهبری فرمودند اگر انتقادی هم دارید باید در انتخابات شرکت کنید و برای تغییر شرایط پای صندوق حاضر شوید،بی شک با عدم حضور و مشارکت هیچ تغییری در کشور ایجاد نمی شود و فقط دشمنان نظام که دلسوز مردم نیستند خوشحال شده و برای بدخواهی و توطئه جدید آماده تر می شوند.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: روز جمعه روز سرنوشت ساز برای مردم و مسئولین است و حضور پرشور مردم و جواب دندان شکن آنها به دشمنان مسئولیت خدمتگزاران نظام را نیز سنگین تر خواهد کرد تا آنها با برنامه ریزی دقیق خوب به وعده های انتخاباتی هرچه سریعتر عمل کرده و پاسخ اعتماد مردم را به بهترین شکل ممکن بدهند.

منبع: خانه ملت

305961