اهمیت انتخاب رئیس‌جمهور آینده با رای بالا

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را برای اقتدار نظام بسیار مهم دانست و گفت: انتخاب رئیس‌جمهور آینده با رای بالا اهمیت بسیاری دارد.

تصویر اهمیت انتخاب رئیس‌جمهور آینده با رای بالا

به گزارش سایت خبری پرسون، روح الله رشیدی روز دوشنبه، ۱۱ تیرماه در نشست خبری ، بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات پیش از موعود آغاز شده است آمادگی کافی در بدنه‌ی رسانه‌ای انتخاباتی وجود نداشت اما خوشبختانه تمامی مردم و مسئولین دست به دست هم داده و آمادگی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کردند.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات هر دوره‌ی چهارساله‌ی از یک سال قبل برنامه‌ی مقدماتی اجرا می‌شود که در این دوره طی یک ماه این عملیات مقدماتی محقق شد.

وی افزود: دوره‌ی اول انتخابات همانگونه که انتظار می‌رفت برگزار شد و نفراتی که مردم نیز پیش‌بینی می‌کردند، انتخاب شدند.

رشیدی اظهار کرد: برای ما مشارکت حداکثری اهمیت دارد، کاندیداهایی که به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند هر کدام سبک و روشی متفاوتی دارند و هر دو واجد مدیریت کشوری هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی با بیان اینکه هیچ نبرد حق و باطلی در این انتخابات وجود ندارد، تاکید کرد: هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری با دو سبک تفکر متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کنند، در نهایت فردی که مردم تایید می‌کنند انتخاب خواهد شد.

وی عنوان کرد: آقای دکتر جلیلی خصلتی تثبیت شده دارد که پایبندترین فرد به چارچوب انتخاباتی بوده و هیچ ورودی به مسائل قومیتی، زبانی و هیجانی نداشته و به شدت فردی خوددار است.

رشیدی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم کاندیدایی که انتخاب می‌شود با بیشترین میزان رای انتخابات شود تا رئیس جمهور آینده همواره مقتدر باشد.

وی در خصوص برنامه‌های جلیلی برای استان آذربایجان شرقی، تاکید کرد: ما به عنوان مطالبه‌گران سیاسی از هر شخصی که به عنوان ریاست جمهوری انتخاب شود، مطالبه خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان شرقی گفت: بانوان باید در تمامی تبعات جامعه هم‌پای مردان نقش داشته باشند، آقای جلیلی تنها کسی هست که اجازه نداد پای خانواده‌اش به تلویزیون و فضای مجازی باز شود، و در این باره گفته‌اند فرزند و همسر من فرد مستقلی هستند. حتی اگر رئیس جمهور شوم هم در کشور اسلامی همسر یا فرزند رئیس جمهور جایگاه ویژه‌ای ندارد و همانند مردم عادی است.

وی عنوان کرد: نظر جلیلی در خصوص حجاب بحث فرهنگی است، یعنی چیزی است که باید بین بانوان حل شود.

رشیدی یادآور شد: تنها کار واقعی و عینی که برای دریاچه‌ی ارومیه انجام گرفته تنها در دوران آقای رئیسی مبنی بر انتقال آب بود، هر چند کم ولی به هرحال به وعده‌ی داده شده عمل شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم رئیس جمهور منتخب با بالاترین میزان رای انتخاب شود، افزود: این دو کاندیدا می‌توانند با تمرکز بر مسائل اساسی جامعه ۶۰ درصد از افرادی را که در دور اول انتخاباتی شرکت نکردند دعوت کنند تا در آینده‌ سیاسی کشور نقشی داشته باشند.

منبع: ایسنا

694922