پرونده ویژه

پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/1

نگاهی به چالش های آموزشی اپلیکیشن شاد

قرار بود با شاد آموزش از راه دور را در خانواده ها نهادینه کنند! آیا نظام آموزشی موفق بوده است؟! رسانه خبری پرسون در پرونده ای در تمام استان های ایران موضوع آموزش مجازی را با در نظر گرفتن محرومیت ها و شکاف های دیجیتالی در نقاط محروم ایران از جمله شهر ها و روستاهای دور افتاده کل کشور بررسی می کند تا روشن شود این راه حل نهایی تا چه اندازه موفق بوده و چالش های پیش رو کدام است؟!.
‌پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/2

ضعف آنتن ‏دهی و اینترنت مهم‏ترین شکایت مردم بهارستان از اپراتورها +گزارش تصویری

چندین ماه از آخرین وعده اصلاح وضعیت آنتن دهی در بهارستان میگذرد اما وعده اصلاح شبکه انتن دهی اینترنت در بهارستان به فراموشی سپرده شد.
پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/6

آموزش مجازی رویای دانش آموزان محروم

پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان هر ساله با آغاز فصل تحصیل، دغدغه سقف‌های لرزان کلاس، نبود سیستم گرمایشی، کیف و کفش و... داشتند و اما امسال با توجه به شرایطی که کرونا پیش آورده جنس محرومیت این دانش‌آموزان نیز تا حدودی فرق کرده و دسترسی به آموزش‌های فضای مجازی برای آنها به رویا تبدیل شده است که رفع مشکلات تحصیل این دانش‌آموزان همت مسئولان و خیران را  می طلبد.

پرونده ویژه؛ قیمت گذاری خودرو/ 4

زاوه: تورم دلیل گرانی خودرو است

یک کارشناس صنعت خودرو راه حل خروج از مشکلات اقتصادی کشور را ترمیم مشکلات کلان اقتصادی دانست و گفت: برای رسیدن به روزهای بهتر باید از روزهای سختی عبور کنیم.

در حالی کمیته سیاست‌گذاری خودرو در جلسه اخیر خود تصویب کرد قیمت گذاری خودرو، تا زمانی که طرح مجلس برای عرضه خودرو در بورس نهایی شود، از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف کنندگان منتقل شود که این تغییر موافقان و مخالفان زیادی به همراه داشت.