از دل بحران تا تشویق هواداران به ثبت نام در انتخابات:

دکتر نامی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

آخرین خبر از تحولات انتخابات ۱۴۰۳ نشان می دهد که حامیان حفظ ترکیب و ساختار دولت شهید رئیسی در دولت جدید به شدت درحال ترغیب یاران صادق، وفادار، کاردان و مقبول شهید جمهور در عرصه انتخابات هستند و در آخرین تحولات شنیده شد که برخی از حامیان دولت محوریت را با چهره ای اجرایی و کاردان چون دکتر محمد حسن نامی میدانند و در حال تشویق او به ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۳ هستند.
تصویر دکتر نامی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

به گزارش سایت خبری پرسون، گمانه زنی ها در محافل مختلف خبر از کاندید شدن محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور می دهد.

محمدحسن نامی (زادهٔ ۸ آبان ۱۳۳۲ در بیجگان) نظامی و سیاستمدار انقلابی است که هم‌اکنون به‌عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران در دولت سیزدهم فعالیت می‌کند. او در دولت دهم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده داشت و معاون ستاد کل ارتش نیز بوده است.

نامی در انتخابات گذشته از نامزد های مطرح بود که به حمایت از شهید سید ابراهیم رئیسی انصراف داد. نامی همچنین رئیس ستاد استان تهران شهید ابراهیم رئیسی در انتخابات گذشته بود.

بسیاری معتقدند امیر سرتیپ محمد حسن نامی با سوابق مدیریتی موفقی که در راس کلان کشور داشته است و اخیرا در سازمان مدیریت بحران کشور نیز حضور موفق و اثربخشی داشت و باعث شد سازمان مدیریت بحران بعد از سالها نام و نقشش در حوادث کشور دیده و شنیده شود و حتی در واقعه پیش آمده برای بالگرد رئیس جمهور شهید کشورمان و هیئت همراه این سازمان نقش حساس خود را با مدیریت و راهبری او به خوبی ایفا کرد،می تواند با گفتمان و تجربه ای که اندوخته سالها ممارست اوست، کشور را هم از بحران های سخت عبور دهد.

بسیاری در روزهای گذشته و هم اینک به شدت در حال تشویق و ترغیب دکتر نامی برای حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

باید دید یار کارآزموده و موفق رئیس جمهور شهید در انتخابات ثبت نام و در ستاد انتخابات حضور خواهد یافت.

منبع: پُرسون

680628