ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت امروز رمزارزها 4 مرداد 1400؛

افزایش 10 درصدی بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز با بیش از 10 درصد افزایش به سرعت از حدود 35هزار دلار گذشت و اکنون با قیمت 38هزار و 533 دلار در حال ترید شدن است.

براساس یک نظرسنجی جدید توسط Independent Reserve، پذیرش رمزارز در سنگاپور بیشتر شده، به ویژه در میان نسل های جوان که به دنبال استفاده از پتانسیل ثروت نسبی بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال هستند.
آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 3 مرداد 1400؛

بیت کوین به بالاترین سطح 18 روز اخیر رسید

بعد از اینکه بیت کوین در 29 تیر ماه کف قیمت 29هزار و 200 دلار را لمس کرد، مسیری رو به افزایش را در پیش گرفت و ظرف چند ساعت تراز 30هزار دلار را پس گرفت.

در طی چند روز گذشته، کاردانو از کف های قیمتی خود 25 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است اما در مقایسه با عملکرد سایر رمزارز های هم رده خود کمی عقب افتاده است.
سرکوب گسترده صنعت ارز های دیجیتال در چین، بسیاری از کشور های دیگر را وادار به اقدامات مشابهی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال کرده است، در پی این اقدامات احتمالا معاملات ارزهای دیجیتال در ماه های آینده کند شود. در این میان بهتر است از ورود به برخی از سهام‌ها که با ارز های دیجیتال در ارتباط هستند دوری کرد.
آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 2 مرداد 1400؛

جهش 15 درصدی بیت کوین در عرض چند روز

روز سه شنبه، قیمت تا حدود 29200 دلار سقوط کرد و این چیزی جز ترس و وحشت در بازار به دنبال نداشت. خوشبختانه این وضعیت خیلی طول نکشید و روند حرکات قیمت این ارز معکوس شد.