کوری بوکر:

رمزارزها یک نوآوری مهیج برای اقتصاد آمریکا هستند

کوری بوکر گفت: من از لحن ظریف و خوش بینانه فرمان اجرایی اخیر POTUS در مورد دارایی های دیجیتال دلگرم هستم. رمزارزها یک نوآوری مهیج با پتانسیل ایجاد رشد برای اقتصاد آمریکا در صورت پرورش و قانون گذاری صحیح است.
تصویر رمزارزها یک نوآوری مهیج برای اقتصاد آمریکا هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، سناتور آمریکایی، کوری بوکر (Cory Booker)، روز پنجشنبه در مورد مزایای بالقوه رمزارزها برای اقتصاد آمریکا صحبت کرد. اظهارات او به دنبال دستور اجرایی رئیس جمهور، جو بایدن، در مورد مقررات رمزارزها بوده است.

بوکر اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که در اکتبر 2013 (مهر 1392) نماینده نیوجرسی در سنای ایالات متحده شد. قبل از اینکه سناتور ایالات متحده شود، از سال 1998 تا 2002 (1377 تا 1381) در شورای شهر نیوآرک و از سال 2006 تا 2013 (1385 تا 1392) شهردار نیوآرک بود.

این سناتور در توئیتر توضیح داد: “من از لحن ظریف و خوش بینانه فرمان اجرایی اخیر POTUS در مورد دارایی های دیجیتال دلگرم هستم. رمزارزها یک نوآوری مهیج با پتانسیل ایجاد رشد برای اقتصاد آمریکا در صورت پرورش و قانون گذاری صحیح است.”

سناتور بوکر ادامه داد: “همانطور که این دستور اشاره می‌کند، ایالات متحده به عنوان یک رهبر در این زمینه به سرعت برای توسعه موضع گرفته است و ما باید مطمئن شویم که آن را حفظ می‌کنیم.”

وی همچنین در توئیتی نوشت: “بسیاری از آمریکایی‌ها، از جمله تعداد قابل توجهی از سیاه‌ پوستان و رنگین پوستان، در خرید و مبادله دارایی‌های دیجیتال شرکت کرده‌اند. تمایل دولت برای مقابله با این چالش و تمرکز بر قدرت تغییردهنده Web3 دلگرم کننده است.”

سناتور بوکر بر اهمیت حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد. او گفت: “حمایت از آن ها به عنوان مصرف کننده باید در کنار تقویت نوآوری در اولویت قرار گیرد تا آمریکا را در صحنه جهانی رقابتی نگه دارد.”

حفاظت از سرمایه‌گذاران یکی از اولویت‌های کلیدی در فرمان اجرایی کریپتو (EO) رئیس جمهور بایدن است که بیان می‌کند:

“ما باید برای کاهش خطراتی که دارایی های دیجیتال برای مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و حمایت های تجاری ایجاد می کند، گام های قوی تری برداریم.”

بسیاری از افراد در صنعت کریپتو از دستور اجرایی بایدن برای رمزارزها استقبال می کنند. یکی از مدیران یک اندیشکده مستقر در دی سی اظهار داشت: پیامی که من از این EO می گیرم این است که دولت فدرال رمزارزها را به عنوان بخشی مشروع، جدی و مهم از اقتصاد و جامعه می بیند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

388696